Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ze de sprong net achter de rug heeft is ze zich misschien nu alles eigen aan het maken en daarom zo stil. Of ze heeft de sprong enkele weken later dan de app zegt. Is ze precies op uitgerekende datum geboren? Daar kan ook nog verschil in zitten.
Wij hadden ook dat ons dochtertje veel ketste en toen opeens even niet meer. Meer aandachtig de wereld bewonderen en idd handjes (schattig ?). Ik denk dat dat vanzelf weer komt net als bij ons.
Ze is met 41.3 weken geboren. Sprong 3 dacht ik 2 weken geleden gehad te hebben. Volgens de app van "oei ik groei" zaterdag alweer begin sprong 4.? Dus zal of verwerking van sprong 3 zijn of begin sprong 4?.. Zo blijven wel lekker bezig haha..
[quote quote=10472023]Wij hadden ook dat ons dochtertje veel ketste en toen opeens even niet meer. Meer aandachtig de wereld bewonderen en idd handjes (schattig ?). Ik denk dat dat vanzelf weer komt net als bij ons.
[/quote]Fijn dat het herkenbaar is En zo is inderdaad mega schattig zo haha..
Knuffelen maar lekker extra en wachten geduldig of totdat ze weer gaat kletsen.
Bedankt voor je reactie!
Die app is leuk, maar het betekend niet dat als het zaterdag is dat dan ook direct de sprong begint. Dat kan ervoor of erna ook gebeuren. Het is niet dat dat van zaterdag tot 3 weken later precies zo lang duurt.. het is een indicatie en ieder kind heeft zijn eigen manier. ?