Mag het niet zeggen...

A

Anoniem

Guest
Vanavond heb ik een afspraak met de gyn, misschien dat hij gelijk een inwendige echo maakt (in 7e week).  Ik ga er wel op aandringen iig

Ik ben zo nerveus! Ik mag het niet zeggen (volgens anderen) maar ik heb gewoon een rot voorgevoel. Dat had ik ook toen we de uitslagen van mijn vriend zijn zaadonderzoeken kregen en toen klopte dat gevoel ook. Ik heb ook nog geen moment het gevoel gehad dat ik echt zwanger ben, alsof het steeds over iemand anders gaat of dat het alleen een woord is zonder gevoel erbij.

Pfff, zal echt blij zijn als ik wat weet...

Heeft er nog iemand zo'n voorgevoel gehad?

Hoi CJPT,

Wat vervelend dat dat nare gevoel blijft hangen. Ik heb het zelf niet gehad.
Wel wil ik je veel sterkte wensen bij de gyn straks. Hopelijk ben je gewoon zenuwachtig en zit alles goed.

Succes!!!

Groetjes,
Sara

Hallo,

Vervelend dat gevoel (wat hopelijk geen juist voorgevoel  is). Ik herken het helemaal en helaas is het  bij mij de vorige keren ook uitgekomen.... Nu  voor de vierde keer  zwanger en moet nog anderhalve week wachten op de echo maar ik voel me nog helemaal niet zwanger dus ben er bang voor.
Heb jij al vaker meegemaakt dat  het niet goed is gegaan dan?  Ik ben wel overtuigd dat de meeste voorgevoelens voortkomen uit een angst dat het niet goed zal gaan en je onbewust probeert je er al een beetje op voor te bereiden.

Ik hoop dat je vanavond een mooi kloppend  hartje zult  zien en over  maand of 7 een mooie gezonde baby in je armen zult hebben!  

De gyn heeft een echo gemaakt maar moet over 2 wkn terugkomen want er was nog niet veel te zien. Er was wel een vruchtzakje, maar we konden niet zien of er een levend vruchtje in zit.  Dus weer 2 spannende weken...

Heb er met mijn moeder over gehad en 2 vriendinnen die ook zwanger zijn (over dat voorgevoel) en besloten dat ik er anders mee omga vanaf  nu. Ik moet er nu van genieten, we zien wel waar het schip strand, zou ook zonde zijn als ik me nu allemaal zorgen aan het maken ben en het wel goed gaat. Dus we hebben vandaag een badcape gekocht en in de woonkamer neergelegd zodat het misschien wat echter gaat voelen allemaal.

Als het dan toch mis gaat, dan is het een extra motivatie om weer snel zwanger te worden.

X

Terug
Bovenaan