mag het???

hey meiden

klinkt misschien heel gek maar ik ben ontzettend gek op chocomel maar mag je dat zoveel drinken onmdat er best veel suiker in zit.
koffie drink ik graag of een glas cola maar die dingen heb ik gehoord kun je beter laten staan.

alvast bedankt.

Als je verder geen frisdrank drinkt en niet snoept zou je best 1 glas chocomelk kunnen drinken. En af en toe wat meer...
Maar koffie kun je beter drinken hoor, daar mag je 3 van op een dag. En cola ook, maar ja daar zit weer heel veel suiker in.
Ik drink soms 4 koppen koffie, ook geen ramp...

Een glaasje chocomel kan voor je kindje geen kwaad. Je wordt er hooguit dik van maar ach dat hoort erbij.

Mijn gyn. zegt liever geen koffie en in ieder geval niet meer dan 2 per dag. Cola is niet alleen erg slecht door de suiker maar met name door de agressieve zuren die in zowel cola als cola light zitten. Neem liever iets anders dus. Mijn gyn. raad frisdrank zowiezo af. Ik drink veel water en groene thee maargoed je wil ook wel eens iets anders. Roosvicee of Karvan Cevitan doen het ook goed al is het niet zo lekker als een koud glas COLA!!

gr.Ing

Tip:
Doe een schepje cacao (van Van Houten bijv) in een beker.
Doe er een schepje honing bij.
Voeg een scheutje heet water toe en roer het geheel tot een glad papje.
Kook halfvolle melk en giet dit bij de cacao.
Even roeren en klaar!

Je hebt zo een beker verse melk met chocoladesmaak en geen suiker.
Ook lekker voor het slapen gaan.

Hoi,
Er zijn zoveel dingen die je beter niet kan nemen, maar meestal valt het wel mee hoor.
Ik drink gewoon chocolademelk, en cola..als ik zin heb.
Koffie lustte ik toch al niet dus dat dan weer niet.
Maar het gaat denk ik vnl om de hoeveelheden..En tijdens een etentje een paar glazen cola, laat ik niet staan hoor.
Ik heb juist last van chips en ei als ik dat eet.
Krijg ik enorm het zuur van..
Verder let ik echt niet extra op, want ik lust geen rood vlees, fillet, en kaasjes ed, dus ik hoef daar niet op te letten. Ben nu zwanger van de derde, en heb het met de oudste twee ook nooit gedaan..
Gewoon jezelf goed voelen, is denk ik het belangrijkste!
Maar..iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij eet/drinkt..haha

Groet R

Je kunt best wel wat frisdrank of chocolademelk drinken, zolang er overal maar geen té voor staat. En zolang je binnenkrijgt wat je nodig hebt. Tuurlijk moet je eigenlijk zo gezond mogelijk eten en drinken, maar ik vraag me af of er ergens een zwangere vrouw te vinden is die haar hele zwangerschap lang alleen maar gezonde dingen gegeten en gedronken heeft.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan