Mag ik blij zijn, of is het niets?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik zit in mijn 6e ronden, elke keer een ciclus van 29 dagen.
Laatste dag van mijn ongi was 30 september, ik houd niet precies bij wanneer we geklust hebben, maar weet zeker dat het alle dagen van het weekend was ;-).
En nu net ga ik naar de toilet, en zie ik slijmerig donker bloed. Wat houd dat in?
Kan het al de innestelling zijn? Of is dat te vroeg?

X

Hoi,

Een innestelingsbloeding heb je meestal een klein weekje na je eisprong, dus ongeveer een week voor je nod. Meestal is het een hele kleine bloeding van een paar druppels.
Het kan bij jou heel goed een innesteling zijn, maar dat dacht ik ook vorige maand, en toen zette het ineens flink door, een week te vroeg dus. Ik hoop voor je dat je geluk hebt en je over een week een positieve test hebt!
ik ga er morgen maar eens een testje aan wagen, ben nu een dag overtijd....
Groetjes Gwen

Hi Gwen!

Ik moet zeker nog ander halve week, en ook vandaag heb ik er weer last van; tis echt oud slijmerig bloed.
Ik heb een beetje dubbel gevoel, ik weet aan de ene kant dat het geen innestelbloed kan zijn, veels te vroeg en veels te veel, maar aan de andere kant hoop ik het van wel!

Wat kan het anders zijn?

he
ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent maar ik denk dat je gewoon wat oud bloed verliest.
heb ik afgelopen maand ook gehad iets meer dan een week.
was bij de ha geweest maar die zei dat het helemaal geen kwaad kon eht is gewoon een beetje lastig. bij mij was het echt chocolade bruin tot zwart (sorry voor de details).
en het was ook in 1 keer over.
maar nogmaals ik hoop voor je dat het raak is maar het is toch even afwachten tot je nod
liefs nicole

Hi,

ben ik weer... Ik weet nou niet of ik met dat oude bloed nou ongi was of dat ik datgwn moet zien als verlies van oud vies donker slijmerig boed.

Mijn oorspronkelijke NOD dag was maandag, net ff een test gedaan, negatief. Sensitest. Deze heb ik ook voor mijn ovulatie. (hiermee heb ik nooit iets gezien)
Ik heb wel al paar dagen het gevoel dat ik ongi moet worden, maar het dringt niet door...

What to do?

Grtx

Terug
Bovenaan