Mag ik dan he-le-maal niks meer???

Nou, das helemaal lekker zeg!
Ik mag niet meer roken, heb mijn carpaccio opgegeven, kijk uit voor de zon, drink geen alcohol, ben op dieet gezet in verband met dat suikergedoe en nu, als klap op de vuurpijl, lukt het niet meer om klaar te komen!!

Hahaha, wat een gedoe zeg...

Ik vind het nu wel allemaal heeeeeeeeel spannend worden verder, we kunnen bijna niet meer wachten.

Ik ga zo maar eens proberen te slapen, ik moet tegenwoordig wachten tot ik echt heel moe ben, anders ben ik mooi om zes uur wakker.

Ik word nu meestal gewekt door beenkramp of een plasje...heerlijk.

Verder gaat het nog goed, al ontdekte ik vandaag een omavetje op mijn voet en mijn enkel was ineens bol, ieuw!

Go ladies!

Natalie

Tja, mijn bevalling was snel (4,5 uur van vliezen breken tot  geboorte)  en een klein Brammetje (1,5 kilo) dus ik had geen hechtingen en was al snel weer in shape zeg maar. Dat zal waarschijnlijk bij de meeste van jullie iets langer duren, maar ik kan wel vertellen dat mijn lijf het weer helemaal doet. Eigenlijk nog beter dan voorheen..... Misschien toch de hormonen die veranderd zijn? De sex is dus beter dan voorheen, alleen een ventje dat sinds zijn thuiskomst (11 april) iedere 3 uur (ook 's nachts) borstvoeding wil hebben, strooit roet in ons eten (lees: veel te moe).
Wanneer zou hij doorslapen?????

groetjes Miranda

Hoi Nathalie,

Wat vervellend inderdaad dat je steeds meer moet laten.
Wat zul je blij zijn als de kleine komt, ik hoop voor je dat het niet meer lang zal duren.
Maar ik herken je laatste probleem wel ik heb hier ook last van.

Succes met de laaste loodjes.

Groetjes Kim

He Nathalie, wat jammer voor je... zou ik inderdaad ook echt vreselijk vinden, maar kijk, in het slechtste geval is het nog maar 6 weken tot aan de bevalling, dus dat valt dan toch nog mee he... En misschien was het gewoon die ene keer? Misschien toch de moeite waard om het nog es te proberen?

Ik ben overigens ook sinds een kleine week mijn enkels kwijt!!! Mijn onderbeen zit er nog en mijn voet ook, maar die enkel lijkt hélemaal verdwenen... Echt géén zicht he!!! Jakkes... Maar ook dat zal na de bevalling hopelijk wel weer snel bijtrekken zeker? (here's to hoping!)

Vervelend hè, al die kwaaltjes. Het schijnt er idd bij te horen zeggen ze, maar dat maakt het niet minder irritant.

Dat niet klaarkomen herken ik niet, al moet ik zeggen dat m'n hoofd momenteel helemaal niet naar sex staat hoor. Maar goed, da's weer een ander verhaal hè.

Nog een paar weken en dan hebben we ons oude lichaam weer terug!

Terug
Bovenaan