Mag ik dit wel?

Hoi zwangere lotgenoten,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste echo gehad. Alles zag er prima uit, het kindje lag lekker te slapen en was al 3,4 cm lang. Nu ben ik opgelucht nadat ik met mijn eigen ogen heb gezien dat hij groeit en dat zijn hartje klopt!

Alleen komen nu ook een beetje de twijfels.

Zo zou ik bijvoorbeeld willen weten of het schadelijk voor het kindje is als ik drie keer per week in bad zou gaan.

Of, ik wil een verfcursus beginnen en gaan verven met acrylverf (waterbasis)...
En wat betreft het schilderen van de babykamer?

Mag ik dit wel? Ik wil elk risico tot het minimum beperken!

Kunnen jullie me wat zekerheid geven?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Minke

hai minke
verven mag als het op waterbasis is
dus dadelijk de babykamer ook op waterbasis doen
en als je een ander laat verven met agressief spul ventileer dan goed anders krijg je nog alles binnen ik zou voor waterbasis gaan

en in bad mag wel als het water maar niet warmer is dan 38 graden
dat geldt ook voor douchen trouwens
je hebt ook vrouwen die in bad bevallen of op het ziekenhuis tijdens de ween in bad gaan om de pijn te verzachten heb ik ook gedaan bij de eerste even in bad om de pijn te verzachten
en bij de tweede ging ik elke keer onder de douche en het water op mijn buik maar als je er dan uit komt doen de ween heel erg pijn dan voel je ze weer extra en dan ging ik zo weer onder de douche bij haar heb ik er 1.5 uur onder gezeten hahahahaahha
bij de derde ging de bevalling veel beter en sneller en toen ben ik er alleen onder gegaan om me te wassen omdat mijn vruchtwater was geknapt

maar ga nooit in bad als je vliezen gebroken zijn dat is slecht voor de baby
dat mag echt niet

ik zou lekker van je bad genieten koop een mengkraan en dan weet je zeker dat het 38 graden is
het is toch geen bubbelbad he hahahahahaha

nou heel verhaal ik hoop dat je er wat mee kunt
liefs ci lo...

Ik heb mijn hele appartement en babykamer geschilderd(weet niet wat voor verf) Maar ik heb gewoon goed geventileerd.
En over het douchen: het is normaal ook al beter om niet heter dan 38 graden te douchen. En in bad mag gewoon, alleen niet als je vliezen zijn gebroken.

groetjes Mariska

ps als je overigens zekerheid wilt kun je altijd je VK vragen wat er mogelijk is met schilderen

Terug
Bovenaan