Mag ik er misschien ook bij?

Hallo allemaal!

Ik wilde  even zeggen dat ik dit (zomer2006mama's) zo'n leuk en gezellig forum vindt, dat ik ook graag mee zou willen schrijven. Ik was 27 september 2006 uitgerekend, maar ons kleine dwarszakje kwam pas op  5 oktober. Officieel hoor ik hier dus niet, maar bij het najaar-forum. Daar vind ik het eigenlijk een beetje saai en er wordt niet zoveel gereageerd. Vinden jullie het goed dat ik hier mee kom schrijven?

Groetjes,
Nelly, mama van Dean.

Uhh, foto's plaatsen... Ik heb het al talloze keren geprobeerd, maar het is me tot op heden nog niet gelukt. Er staan foto's op Mijn Album, maar weet niet hoe ik ze er af moet halen/linken . Volgens Pauline d'r beschrijving lukt het niet...

Nelly.

Als je wilt kan ik wel ff een foto voor je plaatsen hoor. Mail hem dan maar ff naar zeventien@hotmail.com.

Annemieke

P.s. laat ff via deze site weten of je wel of niet mailt.

He Nelly, leuk hoor, welkom.
Ik wou even zeggen dat we bijna gelijk waren geweest. Ik had mijn kleintje graag Daan genoemd. Maar die stond in de top 10 en ik wilde dat niet, en mijn man vond Daan niet zo geweldig. Dus het was anders een Nelly met Daen en Nelleke met Daan. hihi
Maar goed, dat is niet het geval. Het is Kian geworden. Leuk dat je mee komt schrijven.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan