mag ik er nog bij?

Hoi allemaal,

ben al een tijdje aan het meelezen op het forum hier, maar durfde nog niet zelf iets te schrijven. (aangezien ik ook op het januari-forum schrijf en een aantal bekenden hier rondneust)

Wij verwachten begin april (2? datum is al 2 keer veranderd) nummer 2!

Onze oudste is van 14 januari en zal dan dus 14 / 15 maanden oud zijn.
We waren even verrast (was nog helemaal niet regelmatig ongesteld) maar zijn er heel erg blij mee.
Ik had afgelopen woensdag de 2e afspraak bij de gynaecoloog en alles zag er goed uit. Nu mag iedereen het weten !!!
Nog meer genieten dus...

groetjes Natasja

ps, zag het ergens anders staan: ik ben 30 en kom uit Roermond

Hoi Natasja,

Gezellig hoor, dat je mee komt schrijven!! Is je uitgerekende datum nog niet vastgezet dan? Want je bent inmiddels al ruim 14 weken zwanger natuurlijk!

ik ben 4 april uitgerekend. Ja, de meest kritieke periode is voorbij, maar spannend blijft het toch wel, al is dit al mijn derde. Ik geniet er al erg van!

Hoi,

de uitgerekende datum is beide keren dat ik bij de gyn. was verschoven. Heb nu dus zoiets van: we zien wel... Hoewel het toch wel duidelijk meetbaar is zeggen ze... Maar goed, kwam de laatste keer op 2 april uit, dus dat houden we nu maar aan...

Spannend... Ja ook wel, maar minder als de vorige keer, nummer 1 is er toch gezond uit gekomen...

Vind het ook nog wel onwerkelijk hoor! (er is ons verteld dat we niet op een natuurlijke manier een kind kunnen krijgen en nu is zo snel nummer 2 onderweg!)

Natasja

Heey Natasja,

Ons tweede kindje was 9 maanden toen ik zwanger raakte van ons derde kindje. Ze zijn nu 3 jaar en 4 jaar. Onze oudste zoon is 7 jaar maar heeft het gedrag van een 4 jarig kindje dus af en toe lijkt het alsof we een drieling hebben en dat is druk maar ook erg gezellig. Geniet van je zwangerschap en ik zal af en toe even hier even komen kijken hoe het met je gaat.

Liefs Petra (mama van Jamey, Yentl, Quinn en Xiano*)

Terug
Bovenaan