Mag ik even balen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mag ik even balen, niet zo lang hoor, even maar??

Heb ik eindelijk het lef om op die date te gaan, IS DIE ZIEK!!! Nou het lijkt we een voorteken. Eerst was het carnaval, daarna kwam het er niet van en nu dit!!

Ik heb er even goed de pest in, hij is sinds vorige week al niet lekker, maar gewoon gaan werken en maar door gaan en dan nu dus weer zo ziek dat hij niet kan. Heb wel even een flinke vloek gelaten.

Zo dat was het weer, pech voor mij, ik zit morgen dus gewoon thuis voor de buis.

Bedankt voor het luisteren.

Liefs Nanda

Tuurlijk mag je daarvan balen! Ben je er helemaal klaar voor en heb je je erop verheugd gaat het niet door   Kan je hem niet een soepje of fruitmand gaan brengen, kan je hem toch vast even zien?!
Groetjes Laura

Nou, daar zit je dan op zaterdagavond met je goeie gedrag!
Heb je al een nieuwe afspraak kunnen maken??

Ellen mv Julian

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH arme jij
Wat erg! Hij doet het vast niet expres om ziek te zijn hey. Zie de positive kant en maak een nieuwe afspraak

toi toi toi. Je verdiend een leuke man!

he gatsie!! heb je zin om een wijntje te komen drinken (geeeeeen idee waar je woont hoor)??!! vind ik wel gezellig!

ik had nog niet begrepen of dit de eerste keer was dat je hem ging ontmoeten? want het speelt al langer denk ik omdat je het over carnaval enzo had... ben benieuwd!

liefs Jenneke mv Ivar

He balen zeg! Heb je je helemaal opgeladen, gaat het niet door......
Hopelijk komt het er snel wel van!!

Liefs
Susan

Hoi allemaal,

Ja daar zit ik dan, maar ik zit niet te mokken hoor, zit gewoon heerlijk op mijn bankje en kijk wat tv en schrijf een paar emails. Mijn zaterdagavond laat ik niet verpesten door zo iets!

@Jenneke, ik woon in de buurt van Gorinchem, dat is vast een eind bij jou uit de buurt, anders was ik vast even bij je lang gekomen.

@Alle andere, bedankt voor jullie lieve reacties

Liefs Nanda

hey meis,

wat een shit ja.....zullen wij ff daten whahaha je woont wel een beetje uit de buurt maar dan kunnen we samen ff doorzakken....en samen balen.......

maar hopelijk heb je snel de date zeg....en komt er niets meer tussen...ga voor je duimen

dikke knuff

denise

Terug
Bovenaan