A
Anoniem
Guest
Hallo Dames,
Mag ik even heel hard brullen?
Hier mijn verhaal:
Toen mijn 2e kindje 1,5 jaar was begonnen wwe kriebels te krijgen voor een derde. Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt: we gaan er voor!
Ik was de 2e ronde zwanger (joepie!!! Lekker snel!!!)
Maar helaas het werd een miskraam (kan gebeuren)
De miskraam kwam niet vanzelf opgang en moest naar het zkh.
Na de curettage werd ik maar niet ongesteld en ja hoor, verklevingen (balen).
Verklevingen weggehaald (ging gelukkig niet te moeilijk) 3 maanden aan de pil om mijn baarmoeder te laten herstellen en ik kon het weer gaan proberen.
Weer niet ongesteld (hoopvol testen, maar natuurlijk niet zwanger) WEER VERKLEVINGEN!! (aaaahhhhhhhhhhhhhhh)
Weer geopereerd, weer verklevingen weggehaald en daarna 3 maanden een spiraaltje gekregen zodat mijn baarmoeder kon herstellen én de verklevingen niet opnieuw zouden ontstaan.
- ondertussen kwam en ging de uitgerekende datum die ik had voor mijn derde zwangerschap -
Spiraaltje verwijderd en ik mag het weer proberen.
Word ik nu weer niet ongesteld (en natuurlijk weer hoopvol testen maar weer negatief!)
Bah bah bah ik ben dus bang dat het weer verkleefd zit.....
Ik kan hier dus echt van janken!!
Groeten,
Een verdrietige Luus
Mag ik even heel hard brullen?
Hier mijn verhaal:
Toen mijn 2e kindje 1,5 jaar was begonnen wwe kriebels te krijgen voor een derde. Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt: we gaan er voor!
Ik was de 2e ronde zwanger (joepie!!! Lekker snel!!!)
Maar helaas het werd een miskraam (kan gebeuren)
De miskraam kwam niet vanzelf opgang en moest naar het zkh.
Na de curettage werd ik maar niet ongesteld en ja hoor, verklevingen (balen).
Verklevingen weggehaald (ging gelukkig niet te moeilijk) 3 maanden aan de pil om mijn baarmoeder te laten herstellen en ik kon het weer gaan proberen.
Weer niet ongesteld (hoopvol testen, maar natuurlijk niet zwanger) WEER VERKLEVINGEN!! (aaaahhhhhhhhhhhhhhh)
Weer geopereerd, weer verklevingen weggehaald en daarna 3 maanden een spiraaltje gekregen zodat mijn baarmoeder kon herstellen én de verklevingen niet opnieuw zouden ontstaan.
- ondertussen kwam en ging de uitgerekende datum die ik had voor mijn derde zwangerschap -
Spiraaltje verwijderd en ik mag het weer proberen.
Word ik nu weer niet ongesteld (en natuurlijk weer hoopvol testen maar weer negatief!)
Bah bah bah ik ben dus bang dat het weer verkleefd zit.....
Ik kan hier dus echt van janken!!
Groeten,
Een verdrietige Luus