Mag ik even klagen?

A

Anoniem

Guest
Getverdegetver! Nu baal ik enorm, ben gewoon aan het janken! Heb ik morgen mijn eisprong, dus vanavond klusavond, kunnen we niet klussen! Ik zal het uitleggen: mijn schoonouders zitten een week in een bungalowpark, en is mijn man morgen onverwacht vrij (ik was al vrij) dus gaan we vanavond daarnaartoe en blijven een nachtje slapen. In een stapelbed. Met mijn schoonouders aan de ene kant en mijn zwager en schoonzus aan de andere kant. Mooi klote dus. Nou daar baal ik van, moet ik weer een maand wachten op kansen.

Owww, wat balen zeg!

Je kan natuurlijk ook voor dat jullie gaan ff klussen, is eigenlijk lang zo leuk niet, maar zo heb je toch nog een kansje.

Liefs Anouska

Dat is inderdaad erg balen ja!!
Even vlug klussen voordat jullie gaan gaan!! Optie?

groetjes wendy

hai meiden,

Bedankt voor jullie antwoordjes, pept me weer een beetje op. Voor we weggaan is helaas geen optie; mijn man komt om 18.30 uit zijn werk thuis en dan gaan we gelijk de auto in en door, het is ca. 2 uur rijden. Mijn man is ook helemaal niet zo bezig met de vruchtbare dagen, als ik hem zeg: dan en dan is mijn eisprong dan lijkt het wel of het averechts werkt bij hem (kan ik me ook wel voorstellen) dus voor hem moet het liever spontaan gaan. zal het straks wel tegen hem zeggen, wie weet.

groetjes

Hey snoepey,

Alles kan!!
Zet de auto even aan de kant onderweg,ff klussen!Is nog spannend ook eens wat anders dan het bed!
En dan zeg je gewoon als je daar aankomt dat het ontzettend druk was onderweg en dat je in de file hebt gestaan ofzo!Lul maar een eind raak,hahahahahaha!!

Succes,groetjes wendy

Hey wendy,

Ja bij de Macdo op het p-terrein hahahaha! Nou ik zal jullie woensdagochtend verslag uit doen!

groetjes

he hoi,

ik ha dat probleem ook twee weken terug,
met mijn schoonouders, schoonzusje en vriend en zwager met met vriendin en natuurlijk mijn vruchtbare periode!
we hebben het gewoon stiekum gedaan....hihihihihihi...het was juist spanend...heel zachtjes en geen geluid maken ...hahahahahaha.
ik baalde natuurlijk ook van te voren, maar mijn vriend had mij gerustgestelt...we doen het gewoon zei die! we zijn al zo lang bezig dat we geen enkele kans laten schieten!

groetjes Wilma

Nou dat is niet gelukt, de muren waren van papier dus helaas pindakaas. Heb echter met clearblue een ovulatietest gedaan en gister was er nog niets aan het handje, dus misschien vandaag? dan zou ik (weer) een late eisprong hebben (zit nu op dag 13, vorige keer had ik 'm pas op dag 16).

Terug
Bovenaan