mag ik even klagen?

Dag meiden,

Heb echt een vreselijke dag vandaag :(
Vanochtend auto voor apk weg gebracht, bellen ze 2h later op: ja mw, dat gaat u €1000 kosten. Neee!! Zo niet op gerekend.
bloed laten prikken voor vk, bellen ze van het zkh: gegevens niet goed moet wrs opnieuw geprikt worden (ben al zo'n held, not)
Op weg naar de Fysio een klapband, kostte me €60
En het "leukste"van vandaag: assistente van de vk belde: echo die gepland staat kan niet doorgaan :(
Nu vrijdag de 1e.d. Is maar 2 dagen langer wachten, maar kon het vandaag er ff niet meer bij hebben.

Niet mijn dag vandaag. Nu lekker languit op de bank en manlief zorgt voor het eten vanavond.

Verder voel ik me, naast vermoeidheid, erg goed.
Hoe is het met jullie?

Bedankt dat jullie even wilde luisteren.

Liefs

Oh schat toch wat een enorme baaldag! Dit soort dingen komen altijd met drie tegelijk of mee!!!!

Morgen is gelukkig weer een dag!

En klagen? Dit is terecht medegedeeld hoor!

Liefs

ach meis wat een K*Tdag!! vreselijk balen zeg, maar na regen komt zonneschijn he;)

voel me redelijk oke nog wel moe en af en toe misselijk maar merk wel dat het minder wordt gelukkig:)

liefs! xx

Oh meid, wat een rot dag zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je lontje redelijk kort is na zo'n dag, bah!!

Morgen weer een neuwe dag en die zal vast en zeker weer beter zijn. Wel fijn dat je je afgezien van je vermoeidheid, wel goed voelt. Ik hing vanochtend weer eens fijn bovem de pot en mijn dagen zijn heel wisselend, dus ik put maar kracht uit de goede dagen.

Rust lekker uit! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan