K keroki jan 18, 2012 #1 hoi meiden ik had een vraagje me vriend wil me uit eten nemen naar de griek en ik ben gek op feta kaas maar mag ik dat wel eten?? vooral vast dank je wel groetjes kim
hoi meiden ik had een vraagje me vriend wil me uit eten nemen naar de griek en ik ben gek op feta kaas maar mag ik dat wel eten?? vooral vast dank je wel groetjes kim
L liekealice jan 18, 2012 #2 Even vragen aan de mensen of het gepastoreerd (ofzo) is als dat is gedaan mag je het gewoon eten.
J Jacqueline 79 jan 18, 2012 #3 ja hoor geen probleem, alleen de rauwmelkse kazen mag je nu niet en die worden in nl nauwelijks verkocht
ja hoor geen probleem, alleen de rauwmelkse kazen mag je nu niet en die worden in nl nauwelijks verkocht
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2012 #5 Vraag ook even hoe het verpakt was: voorverpakte en gesealde kazen moet je ook ontwijken
A ANONYMOUS_USERNAME jan 23, 2012 #6 Wanneer er 'au lait cru' op de verpakking staat is het van rauwe melk gemaakt en mag je het niet hebben!
Wanneer er 'au lait cru' op de verpakking staat is het van rauwe melk gemaakt en mag je het niet hebben!