Mag ik ff klagen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet ff klagen hoor....is wel eens lekker om te doen!

Volgende week (rond 3 april?) is mijn nod, ik voel van alles maar het kunnen ook zo veel andere dingen zijn. Ik heb al een paar dagen een gevoel van ongi-buikpijn maar dat kan ook nog van ontpillen komen, ook heb ik soms pijn in mijn onderrug, maar dat kan ook door ons slechte bed komen waar ik op dit moment vaak net iets te lang in lig, dan heb ik sinds gisteravond een verschrikkelijke pijn in mijn schouder die naar mijn borst trekt, maar ja dat kan ook komen doordat ik een boek in bed heb gelezen op mijn buik en steunend op de armen wat ik anders nooit doe.... en het ergste is nog dat mijn schoonmoeder aan het zeuren is over mijn ogen, ik ben 3 weken geleden geopereerd en heb nu mijn lenzen iets te vroeg ingedaan wat heel goed gaat maar ze vind het maar niks en het is te vroeg en de ogen zijn nog rood en bla bla bla.... ggrr...

Nou het is eruit! Mezelf voorgenomen om 7 april te testen dus eigenlijk mogen er nog wel wat kwaaltjes bij! ( alleen zwangerschaps dan he)

Niet echt een leuk verhaal om te lezen maar het lucht ff op.

Groetjes Roseliek

he meid

klagen mag altijd hier!!!!! denk dat iedereen dat begrijpt!!!! kan je verder weinig helpen want weet niet eens wat een nod is?! probeer relaxed te blijven... ik hoop voor je dat het snel lukt!!!
succes en ik denk aan je!!
liefs cenn

Dankje voor je reactie...
Nod is de dag dat je ongi moet worden maar het niet wil zegmaar, de spannendste dag voor velen hier! en een paar dagen daarna omdat je dan kunt testen!

Groetjes Roos

I know the feeling!

Ik heb ook een paar van die vage klachtjes, en daar ga je van alles achter zoeken.
Zou het te maken met een evt. zwangerschap of is het gewoon iets anders wat vanzelf weer over gaat.????
Om gek van te worden ....grrrrr......

NOD = Niet Ongi Dus. Heb ik het goed begrepen?
Maak je maar niet druk om je ogen. Niet slim, maar het is al gebeurd.
Gek word je van die klachtjes! Niet normaal. Je gaat dingen voelen en zien die er niet zijn. Maar het heeft ook wel wat. Toch? Gezonde spanning is goede spanning. Voor mij wordt 3 april ook spannend. Maar ik zit pas in ronde 3, dus ik verwacht er niet al te veel van.

Terug
Bovenaan