mag ik gewoon even showen.......ben er zelf heel trots op....

hallo

afgelopen weekend zijn we een weekendje weggeweest, ik sophie en mijn schoonzusje.
heerlijk er tussenuit en heerlijk genoten van alles en nog wat.

we zijn naar zuid limburg geweest en daar kan je echt volop genieten... wat een mooie provincie is het toch..

we zijn ook naar een fotograaf geweest, in valkenburg...
we moesten wel 1 uur en 45 min wachten ( er was een actie en daar waren meer mensen op afgekomen,,,) maar sophie deed het heel goed, ze heeft heerlijk gezeten en gespeeld met haar buggy  ( in en uit klimmen en alles proberen vast te maken...)
echt we hebben er gen kind aan gehad, ze was zo lief..

alleen tijdens het fotograferen vond sophie het wat minder leuk, ze wilde verder met haar buggy spelen en niet op de foto..

toch zijn ze super geworden en ben ik er heel trots op en vandaar dat ik ze even met jullie wil delen....

liefs tobi

Hoi Tobi,

Lekker hoor dat je er even tussenuit bent geweest.
Het zijn echt hele mooie foto's geworden!
Je kan echt  niet aan Sophie zien dat ze liever iets anders deed.
Ze is een waar fotomodelletje

groetjes Anke

Wat een mooie foto's zeg...echt een schatje op die foto's!!

Volgende week do kan ik ook foto's bekijken die van mike zijn gemaakt, ook hij wilde niet mee werken dus ik hoop dat er nog wat leuks tussen zit!!

liefs jen en mike

ZOOOW heej dat zijn prachtige foto's!!!

Ze spatten van mijn scherm af, te gek zeg!

Die van jullie twee samen  is heel mooi en dat ze omhoog kijkt die vind ik ontroerend...

Fijn dat je er even tussenuit bent geweest.

Groet Renske

WAAAAAH die zijn echt mooi, je mag oprecht trots zijn op je meissie. Wat een prachtig koppie.

Die waar jullie samen op staan ik ook erg mooi zeg en die met dat  stro op de achtergrond vind ik erg mooi!

Zeker een plekje aan de muur waard, ha ha!

Groetjes Fennie en Jente

owwww wat een prachtfoto's !!!!
Ze zijn echt heel mooi!
Misschien dat ik ook maar eens naar een fotograaf ga want ik vindt het zo mooi!

Suc6 met de spijkers in de muur te slaan voor ze op te hangen

di silva

hallo tobi
leuke foto's en sophie is echt een mooi kindje
wij zijn al twee keer geweest in valkenburg voor de foto's een voor sinterklaas vorig jaar voor mijn ouders en schoon ouders.
en in juni voor vaderdag en de verjaardag van de peetoom.
ze hebben wel geen verschillende achtergrondjes gebruik bij jou zie ik op de foto's.

deze studio is wel een aanrader. (als je in zuid limburg bent dan)
wij wonen 20 minuten met de auto er vanaf in maastricht

groeten petra

Terug
Bovenaan