mag ik hier ff klagen?

Oh meiden, mag ik hier ff klagen?

We hebben 2,5 jaar op deze zwangerschap moeten wachten, ik zou met mijn hoofd in de wolken moeten lopen. Iedereen is dolgelukkig voor ons, maar bij mij kan er met moeite een glimlachje af. Niet omdat ik biet blij ben hoor, maar ik voel me zo vreselijk beroerd!!

Ik was echt vergeten dat het zo erg was, de hele dag misselijk en spugen! En nu met 2 kids, wat valt het me zwaar zeg!

Twee van mijn vriendinnen hebben moeite met zwanger worden, daar wil ik ook niet bij klagen, want die zouden er natuurlijk een moord voor doen om zich zo te voelen.

Kortom; ik ben wel erg blij en dankbaar dat ik dit kindje in mijn buik heb, maar ik kan er gewoon niet van genieten omdat ik me zo ziek voel. Dat vind ik gewoon erg jammer.

Bedankt voor jullie 'luisterend' oor!

och mama n. wat rot voor je dat je je zo belabberd voelt. Ik weet hoe je je voelt. Ikzelf ben ook voor de derde keer in verwachting en ik weet natuurlijk niet hoe oud jouw kids zijn, mijn andere 2 zijn 7 en 9, maar ook ik vind het zwaarder dan de andere 2x. de eerste weken ben ik ook behoorlijk misselijk en moe geweest, misselijkheid is nu gelukkig wat minder maar ben wel de hele dag door moe, moe en nog eens moe wil eigenlijk gewoon mijn bed in maar ja dat gaat niet want kids moeten eruit wassen eten, naar school en dan weer opgehaald worden en dan willen ze ook aandacht natuurlijk.
Hoever ben je nu? Ik hoop dat je je over een paar weken iets beter voelt en wel lekker kunt gaan genieten.

Ik leef met je mee.

Gr. Emma

hoi!

Tuurlijk mag je hier klagen, je hebt hier ongetwijfeld lotgenoten :-D. Ikzelf heb hetzelfde als Emma, alleen maar moe (x 100).
Sterkte, ik hoop dat het snel over is voor je!

greetz Esz

Terug
Bovenaan