Mag ik hier mijn hart even luchten?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zal me even voorstellen.
In juni vorig jaar ben ik getrouwd en  in mei vorig jaar ben ik met de pil gestopt.
Mijn man  en ik zijn beide 25 en toe aan gezinsuitbreiding.
In het  ziekenhuis hebben we alle onderzoeken al gehad.
Alles  is perfect.
Maar waarom ben ik dan nog  steeds niet zwanger????
Sinds gisteren ben ik  weer ongesteld, en ik kan de hele dag wel  janken.
Wat ik  vaak hor is dan,:  kom op meid je bent nog heel erg jong,  je hebt je hele  leven nog voor je.
Daar kan ik wel om gaan janken. Daar heb ik toch niets aan.
Ik wil nu een kindje, niet over 10  jaar.
De afgelopen maanden was ik niet jaloers als  ik een baby zag  of een zwangere vrouw, maar vanaf deze week ben ik weer helemaal verdrietig.
Ik weet niet meer wat ik moet  doen.
Ik heb nu een afspraak gemaakt  voor acupunctuur, misschien dat zij mij kunnen helpen. Baat het niet,  dan schaad het niet.

Sorry voor mijn  klaagzang, maar het lucht wel even op.

hoi hoi ,
welkom hier ik zit er zelf ook nog niet zo lang op maar heb wel gemertkt dat iedereen even hard met je meeleeft . ben je nog niet naar dedokter er voor geweest ? je bent toch al ruim een jaar bezig . ik vind het knap dat je eerst accupntuur probeert en inderdaad baat het niet schaad het niet  ben benieuwd of het helpt hou je ons op de hoogte ?
liefs jemnah

Hoi,

Jouw verhaal klinkt heel herkenbaar, bij ons is het ongeveer net zo, wij zijn ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. En de jaloezie hoort er een beetje bij. Lucht hier gewoon lekker je hart, hier zit iedereen in het zelfde schuitje. We weten allemaal hoe het is als het niet zo goed wil lukken.

Welkom en succes.

Belle

Hallo

Ik ben ook net klaar met de onderzoeken  (in het ziekenhuis)  en bij ons is ook alles goed en heb ook de vraag waarom wil het dan niet lukken Wij zijn vanaf vorig jaar maart bezig om zwanger te raken van ons eerste kindje.Maar we klussen weer verder met af en  toe een dikke traan als het weer niet gelukt is.

Maar ik snap het heel goed dat het vervelend is dat sommige mensen  je niet begrijpen en nu zie je ook dat iedereen zwanger is dat maakt het ook niet gemakkelijker op
Maar voor ons komt er ook een tijd dat wij kunnen roepen van JA we zijn zwanger.

Succes
Lily

Een kind nu niet   beslis je wel
 Een kind nu wel beslis je niet

Terug
Bovenaan