Mag ik jullie een hart onder de riem steken??

Hi,

Heel af en toe kijk ik nog eens op dit forum, want heb hier zelf ook heeeeeel lang geschreven.
Na onderzoekjes, clomid slikken en afspraak voor iui, ben ik na ruim 2 jaar spontaan zwanger geworden van een dochter, die inmiddels bijna 6 maanden is.
Nu weet ik dat jullie hier misschien niet echt op zitten te wachten, maar keek net naar jullie voorstelberichtje en kwam tot de conclusie dat ik bijna niemand meer ken, behalve Inge dan, die schreef toen ook al, toch????
Nu kunnen er mensen hebben afgehaakt maar ik weet van de andere forums dat er toch heel veel dames van dit forum zwanger zijn geworden, met en zonder hulp.

Ik hoop dat jullie hier binnenkort allemaal bijhoren en jullie naar een ander forum kunnen.
De moed niet opgeven hoor, achteraf ben je het allemaal heel gauw vergeten.

Heel veel succes en vooral sterkte met de moeilijke en emotionele momenten.

Liefs,
Joan

Hoi Joan!

Je hebt gelijk! Ik ben dezelfde Inge als toen. (helaas) Het is mij ook overkomen. In december bleek ik zwanger maar helaas heb ik een miskraam gehad en is het daarna niet meer gelukt ook niet met IUI tot nu toe.
Wat goed om te horen dat het bij jou is geëindigd in een happy end!!! Echt super!
Er zijn veel van de oude namen van het forum inderdaad. Helaas niet alleen omdat ze zwanger zijn maar vaak ook omdat ze op een gegeven moment 'forum moe' werden.

Een hart onder de riem is altijd welkom!!
lfs inge

Heeee Joan,

Wat lief van je dat een berichtje hier voor ons hebt achter gelaten, van harte gefeliciteerd he met je dochtertje, geniet er maar flink van. Ik ben er dus ook nog, ik schrijf ook al weer meer dan twee jaar hier, en we geven zeker niet op, af en toe schrijf ik ook minder omdat zoals Ing het al beschreef dan ben je gewoon even forum moe. Maar bedankt voor je lieve mailtje natuulijk geven we niet op het gaat goed komen.

liefs Mickey

Hi,

Wat fijn dat het in ieder geval verder goed met jullie gaat, al is een miskraam natuurlijk niet niks en zo lang wachten is ook geen pretje.
Goed dat jullie de moed niet opgeven, kom hier af en toe nog wel eens kijken en hoop jullie dan natuurlijk niet meer weer te zien!!!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan