mag ik jullie om advies vragen

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag  kleintje maar moet ik dan eerst mijn strip afmaken van de pil????
Ben een paar maanden gestopt geweest en slik nu alweer bijna 3 maanden (met stopweek) de pil maar wil nu echt heel erg graag , kan aan niets anders meer  denken.
groetjes pepernootje.

pepernootje......
waarom zou je de strip dan nog afmaken!!!!!!!!!!!!! als ik in jou schoenen stond had ik de strip weggedaan.....en afgewacht tot mijn ongi dag...... en dan lekker klussen.............
kus lau

Dank je Lau voor je advies.

Wat fijn dat dit forum bestaat, zit op mijn werk mij suf te piekeren. Ik had namelijk ergens op dit forum gelezen dat je je strip af moet maken anders is je lichaam van slag maar je hebt gelijk denk ik. Ik " vergat" al zo nu en dan een pil van deze strip want ik heb gelezen dat hij dan niet meer betrouwbaar is en ja dat wil ik ook precies want ik wil ermee stoppen.  Het is allemaal best verwarrend de een denkt zus en de ander zo.
Maar tja waarom zou ik de strip afmaken inderdaad!

groetjes pepernootje.

hallo pepernootje

lukt t allemaal een beetje op je werk ?
mag ik vragen naar je leeftijd..............ik ben 24.....
kus lau

Hoi Lau,

Dit forum heeft wel rare kuren maar goed. Ik ben 30 jr, en ik wil en kan niet langer meer wachten met beginnen. Ik hou altijd rekening met anderen maar nu is het mijn tijd, ik ga ervoor! tjakka Ik heb altijd gezegd voor mijn 30ste kids te hebben....eigenlijk wil ik het al heeeel lang.
Ja het lukt wel op mijn werk , alleen zit ik de laatste dagen steeds stiekem op dit forum, ik kan er ook niets doen ik wil er gewoon alles over weten en met lotgenoten babbelen.
x pepernootje

Terug
Bovenaan