Mag ik jullie onwijs bedanken?!

Lieve lieve meelevende mama's!

Onwijs bedankt voor alle reacties op inderdaad een stukje aardige zelfspot! Maar jeetje zeg, wat een dag! Mijn echtgenootje vond me schijnbaar toch ook heel zielig want daar kreeg ik gisterochtend een enorme bos rozen van....om me weer op te fleuren! Zoooooooo lief.....

Verder gaat de tijd weer aardig z'n gangetje... ik heb nieuwe hoofdkussens gekocht voor op ons bed en ik slaap 100x beter! Ook m'n been doet minder pijn.
Wat ik probeer is om te genieten van de quality time met onze zoon... straks zal hij toch zijn tijd moeten delen met zijn zus.... nu zijn we nog een beetje stiekem saampjes.....

Daarnaast probeer ik aandacht te schenken aan wat ouderen en zieken hier in de omgeving door middel van een belletje of een kaartje... en daar krijg je vaak lieve en dankbare reacties op terug... en daar word ik natuurlijk ook weer blij van....

Maar ik heb jullie reacties zeer zeer op prijs gesteld; had nooit verwacht dat er zo veel op gereageerd zou worden..... nogmaals dank! En we helpen elkaar er inderdaad door!!!!

Liefs!
Sunny

Fijn dat je je weer wat beterder voelt Sunny! Het is wel goed om je gedachten idd een beetje te verzetten zo op deze manier, erg lief van je voor de oudere en zieke! En idd lekker met je knul genieten hoor, nog even en hij heeft idd een zus erbij en zal dat wat moeilijker gaan. En dan zal het wel even duren voordat je weer in het ritme zit!
En heel erg lief van je man die bos rozen!! Die van mij doet dat nou nooit, die zegt neem ze zelf maar mee, niet echt leuk, maar wel begrijpelijk als je er met je neus middenin zit haha!

Liefs

Wat fijn zo'n vent...!!
Die van mij moet na zijn werk effe langs de winkel ingredienten halen voor de macaroni.
Voel me helemaal niet fit, misselijk en belabberd...
Hoor hem nu al tieren...

Geniet van je gezin en de rozen.
Mijn zoon lijd er ook wel een beetje onder.
Hij heeft weer een lichtpuntje vanavond word waarschijnlijk de Kerstboom opgezet...!!!!!!!

Veel liefde terug....

Hoi Sunny,

Wat fijn dat je je weer een stuk beter voelt! En wat een lieve vent zeg! Rozen! Ik droom daar alleen maar over...haha..

Lekker genieten van zoonlief en kindje in je buik! Het gaat straks als de kerstdagen voorbij zijn en het nieuwe jaar komt allemaal best snel!

liefs

Fijn dat het alweer wat beter gaat!
En lief van je man, die rozen!!
Geniet nog even lekker met je zoon tot de baby er is! En geniet ook nog een beetje van je zwangerschap, want het is zo weer voorbij.

Liefs.

Ik lees het net pas allemaal en ik heb ook moeten lachen. Je had het echt grappig opgeschreven, maar ook zeer bijdehand van de opmerking naar de autobestuurder. Fijn dat je lichtpunten ook weer kunt zien.

Beste NHS, waarom zal jouw man tieren? Is hij al thuis en is het misschien meegevallen? Ik hoop het voor je.

Sterkte allemaal.

Groetjes,
Tamar

Hoi

Ik lees je verhaal ook nu pas
Die hormonen soms..
Soms moet je
idd ff lekker uiten (lucht wel even op)
Wat lief van je mannetje dat die je even
heeft op gefleurt met een mooi bos bloemen

Geniet er nog eventjes van met ze 3tjes

Groetjes Mel

Het was al vijf uur, met tegen zin en een peuter die moe was de auto ingestapt...
Zag er zo tegenop en toen zag ik de visboer op de pk staan, heb maar vis gehaald, hoefde ik ook niet meer te koken.

Vanmiddag was hij toevallig een keer om 4u vrij, wat denk je...
Had aardappels met vieze vlees.
Nog geen boodschappen gedaan...!!!
Morgen moet alles gebeuren en om 3u moeten we bij de kapper wezen...
Zondag is meneer ook nog jarig...

Hopelijk is het weekend zo voorbij, Natasja

Terug
Bovenaan