Mag ik me bij jullie aan sluiten?

Hey meiden.
Een aantal van jullie ken ik al.

Mijn vriend en ik zijn nu in ronde 19 bezig. Helaas nog zonder resultaat.
Na 7 maanden zijn we naar de huisarts geweest omdat mijn vriend maar 1 testikel heeft. Bij het eerste sprema onderzoek was het niet goed en bij het tweede onderzoek wel.
We werden doorverwezen naar de fertiliteitsarst en die vond dat we het nog maar een jaar zelf moesten gaan proberen. Dat zou  dus betekenen dat we pas in april 2008 mogen komen.
Maar nou  vroeg van de week iemand me waarom ik daarmee instem.Ze zei jullie willen het nu toch al heel graag en jullie wachten al zo lang.

Wat vinden jullie zal ik na deze maand en ik word weer ongi het ziekenhuis bellen of zal ik wachten tot april?

Ik vind het zo moeilijk en ben ook bang dat het ziekenhuis ons niet wil helpen.

Liefs Bontrie

Hoi Bontrie

Wat vervelend dat je nog zolang moet wachten!!!
Wij mochten gelijk door, vanwege slechte zaadkwaliteit.
Heeft de arts wel goed uitgelegd waarom jullie nog zolang moeten wachten.

En als ik jou was zou ik gewoon bellen als je ongi wordt nee heb je en ja kan je krijgen. En 19 maanden vind ik lang. Wij zijn na 15 maanden het medische traject
ingegaan.

Succes Maartje

hai Bontrie,

Ik zou denk ik echt niet zo lang wachten!
wij zijn nu 2 jaar bezig en nog niets. we hebben tussendoor een half jaar moeten wachten. dat is wel te doen. maar een jaar! en jullie zijn ook al lang bezig!
misschien dat je om uitleg kunt vragen waarom jullie moeten wachten.

succes Groetjes Saarj

Hai Bontrie,

ik heb je wel eens gezien op het andere forum waar ik zo nu en dan nog meekijk. Helaas welkom.

Wij zijn met een jaar het medisch circuit in gegaan. Maar in het eerste jaar zijn er alleen onderzoeken gedaan zoals bloedonderzoek of je eisprong goed is etc en zaadonderzoek en met een maand of 20   een HSG test (moesten daarna een half jaar proberen). Als er niets aan de hand is zei mijn gyn dan starten ze met "echt"behandelen, zoals iui, pas als je 2 jaar bezig bent. Omdat tot die tijd de kans groter is dat je spontaan zwanger wordt. Maar de basis onderzoeken mag je dan toch wel gehad hebben zodat je met 2 jaar direkt kan starten, zeg maar. Dus gewoon lekker terug gaan en vragen wat ze nu al voor jullie kunnen doen.

Je zou ook voor een second opinion naar een ander ZH kunnen gaan. (ben nl zelf in België geweest dat was wel pas  na een aantal behandelingen)

Succes ermee!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan