Mag ik me bij jullie aansluiten?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een zoontje van 3,5 maanden maar we willen gelijk door voor een tweede nu ben ik 9 september voor het eerst weer ongesteld geworden en nu zitten we dus in ronde 1 voor nummertje 2.
Vind het toch wel weer spannend alhoewel het heel anders voel als bij de eerste, weet ook nog niet of mijn cylus alweer normaal is want ik geef nog gedeeltelijk borstvoeding (omdat ik niet gewoon melk heb krijgt mijn zoontje ook flessenvoeding erbij)

Vorige keer was het in ronde 3 al raak, nu maar hopen dat het dit keer weer snel mag wezen.

Ik zie trouwens (gelukkig ook maar) geen bekende namen meer, maar ja het is ook alweer (even tellen 9+3,5) 12,5 maanden geleden dat ik hier las en schreef.

Groetjes Toto

Hoi Toto,

Natuurlijk mag je je hier aansluiten.

Gaat alles goed met de kleine? 3,5 maand, das nog best heel jong.
Ik zou er eerst van willen genieten voordat ik met een tweede zou beginnen.
Maar dat is natuurlijk helemaal jullie eigen keus.
Succes ermee!!

Liefs, Nadine.

Allereerst natuurlijk bedankt voor jullie reacties.

En Nadine met mijn zoontje gaat alles prima en ik geniet met volle teugen van hem hoor, maar wij willen gewoon liever niet teveel leeftijdsverschil zal straks dan misschien wel druk worden maar okee.

Alphie ik ben inderdaad weer terug zoals jij het zei maar ja ik heb dus 12,5 maanden geleden 3 maanden hier geschreven en toen was het al raak, op zich hoop ik natuurlijk dat het nu ook snel lukt maar ik voel me er toch heel anders en veel geruster bij, ik heb zo'n idee van het zou heel leuk zijn  als het lukt, maar als het nog even duurt ook geen probleem, want ik geniet volop van mijn zoontje die nu steeds meer begint te ontwikkelen.

Groetjes Toto

Wat leuk dat je hier weer komt schrijven...hoe meer zielen hoe meer vreugd he?
en nog gefeliciteerd met jullie kleine. Geniet er maar lekker van, het eerste jaar gaat het zo snel met de ontwikkeling.
En  natuurlijk veel succes met het zwanger worden, ook weer een spannende periode en natuurlijk hopen dat het snel zal lukken.
Groeten van Miena

Hé Toto,

Welkom Back!!! Wat leuk dat jullie zo snel alweer zwanger willen worden...
Veel succes en hopenlijk gaat het net zo goed als bij de eerste.
Liefs Kaly (Ik ben hier vanaf November vorig jaar, toen was je waarschijnlijk net weg)

Terug
Bovenaan