mag ik me eigen bij jullie aansluiten????????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik zal me eigen ff voorstellen voor degene die me nog niet kent,de andere site zwanger worden daar heb ik niet zo veel aan.
ik ben 35 jaar ik zit in mijn 7e ronde maar aangezien dat dat niet zo ver is vergeleken met jullie vraag ik het maar of ik me eigen bij jullie kan aansluiten
hier haal ik meer info dan op de andere site
ik heb al 3 kinderen heb sinds een paar jaar een lieve man leren kennen en dat klikt heel goed hier in huis maar er was een probleem ik ben 8 jaar ouder en heb het een en ander meegemaakt dus had ik me eigen laten stereliceren, maar goed met mijn mannetje erover gehad en heb de knoop doorgehakt en heb alles terug laten draaien 7 maanden geleden.
en dan is de kans veel kleiner om weer zwanger te raken had de geynecoloog al gezegt nu de 18 de moet ik mijn nod krijgen en ik heb al 7 maanden last van mijn borsten en in mijn onderbuik.
en stemmings wiselingen.
ik moet nu als mijn nod weer doorzet een afspraak maken voor een baarmoeder foto en mijn eilijders door te laten spoelen ze hebben al gezegt dat dat een vervelende gevoel moet zijn (en ik ben al kleinzerig van binnen)weet iemand wat ik moet verwachten.
en dan maar afwachten wat me te wachten staat verder
ik wil iedereen sterkte wensen die het een en ander door moeten staan en ik wil jullie alvast bedanken van het lezen van mijn verhaal
ik moest het ff kwijt

groetjes

Hoi,

Ik heb ook een Hsg gehad en bij mijn eden de echo's in het begin al zeer.
Het is me reuze meegevallen maar ze waren ook doorgangkelijk wanneer ze dat niet zijn kan het wel zeer doen maar ja alles voor het goeie doel .

Groetjes Sabine

HI,
ik heb ook een HSG gehad...ik zag er in het begin reuze tegenop omdat ik verhalen hoorde van dat het heel veel pijn doet...maar mijn ervaring was dus heel anders.....het deed helemaal geen pijn.....gelukkig waren mijn eileiders goed toegankelijk want dat scheelt ook een hele hoop. Dus ga niet van het ergste uit .....het valt hopelijk reuze mee....
sterkte!!!

FF

dank jullie wel voor het reageren ik hoop dat ze togankelijk zijn dan valt het wel mee maar als dat het geval niet zo zou zijn  daar zit ik toch wel een beetje tegen op
maar ik laat het maar gebeuren heb al het een en ander meegemaakt kan dit er nog wel bij al is het bij jullie erger wat ik lees dus moet ik me eigen maar niet zoveel aanstellen

groetjes

hoi meiden

het is er weerduiveltje.
ik ga morgen maar gelijk een afspraak maken als het goed is gebeurt het binnen 10 dagen ik laat het jullie weten hoe of wat

groetjes

hoi meiden

ik heb een afspraak gemaakt
maandag de 27 gaat het gebeuren om half 2 moet ik in het ziekenhuis zijn
ben wel een beetje zenuwachtig maar ik laat het maar op me af komen

groetjes

hey meid

is ook spannend hoor!! ik moet morgen weer heen!!!!!!! kus kus

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-11-2006 19:27:20'));

hey meid

is ook spannend hoor!! ik moet morgen weer heen!!!!!!! kus kus

hoi hoi

laat het me ff weten hoe je het heb ervaart
groetjes

Terug
Bovenaan