Mag ik me hier ook aanmelden?

Hoi,

Ik ben 13,2 weekjes zwanger! Ik heb al een kindje van 1.5 jaa rin huis rondlopen. Dat zal lekker druk worden straks. Ik ben precies 4 dagen eerder uitgerekend dan bij mijn zoontje. Dus wie weet, vieren ze straks nog samen verjaardag.
Oja, de uitgerekende datum is 05-01-2010.
En jullie?
Ik ben blij dat de eerste 3 maanden om zijn, ik ben ontzettend ziek geweest en veel moeten overgeven. Nu kan ik eindelijk gaan genieten.
Hoe is het bij jullie?

Groetjes

hey hoi leuk dat je hier ook komt aan melden
ik ben moeder van 2 kids een dochter van 4 jaar en een zoon van 1 jaar hij wordt in oktober 2 jaar dus als de baby komt is hij 2.
mijn uitgerekende datum 11-01-2010
ik ben gelukkig niet heel ziek geweest van de zwangerschap. wel veel last gehad van moe zijn en dan nog voor de kids zorgen viel wel eens zwaar. nu merk ik echt dat ik weer meer energie krijg das wel fijn! enkele keer beetje misselijk. en telkens nog een vieze nasmaak in me mond. en lust haast geen chocolade meer.groetjes van mij

ja grappig. Ik ben normaal ook echt een chocoladefan en nu vind het ik gewoon vies.
Inderdaad is het nu wel zwaar met nog kindjes in huis rondlopen, zeker als je er 2 hebt.

hoi,
Ik ben bijna 13 weken zwanger van ons eerste kindje. Ben helemaal niet ziek geweest, wel moe en vreselijk chagerijnig. M'n man was er al helemaal klaar mee! Hebben meer vrouwen hier last van?

Hoi
Ik ben nu dik 12 weken. De klachten nemen hier gelukkig ook alweer af en krijg wat meer energie (ondanks dat ik nu met een griepje omloop).

@marriette: ik was ook erg moe en chaggi. Ook mijn man had al plannen om me voor de rest van de zwangerschap naar de zolder te verhuizen...

Wij moeten nog 5 weekjes wachten voordat we vakantie hebben.

Greetz

als ik chocolade zie liggen zal ik het niet zo maar meer meenemen dan moeten de kids er al om vragen. en me man neemt het nog wel mee van de winkel heeft die even mazzel kan hij er ook nog eens wat van eten voordat het voor zijn nesu is weg gepikt:) merk wel nog iets van de moeheid maar lang niet zo erg meer. was anders om elf uur s ochtends al uit geteld en dan weer om 5 uur s avonds. nu echt niet meer verneem wel ben iets moeier nog aan het eind van de dag.
chagie ben ik misschien wel iets gauwer.
ik heb gisteren een leuk boek voor me man gekocht!
ik was thuis en dacht hmm hij houdt niet zo van lezen, maar hij vond het wel leuk om te krijgen. heb hem al even paar voor proefjes gegeven van het boek en dat vond hij wel leuk/grappig.
help ik heb me vrouw zwanger gemaakt.
ik ben hem nu ook aan het lezen echt comische stukken erin.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan