mag ik mee????

A

Anoniem

Guest
naar het januariforum?!
Vanmorgen getest en jaaaaah een (2e) streepje!!!!!!
Niet zo'n megadikke als toen bij onze zoon, maar hij staat er echt duidelijk zat .

Vind het nog wel een beetje eng om het zo te vertellen aangezien het nog erg pril is, maar moet het gewoon kwijt, ben helemaal happy .

Groetjes,
Marije

He Marije,

Wat ontzettend gaaf!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Op naar het januariforum!!!! Gezellig!!!

Ik wens je natuurlijk een fijne zwangerschap toe!!!

Groetjes Tamara

hoi Marije,

gefeliciteerd hoor, dat is pas een fijne goeiemorgen.

Op het "zwanger zijn forum" is een lijst voor januari-mama's. Daar kan je zo bij op.

We zitten nog te wachten op een echte, maar die zal wel niet lang meer wegblijven denk ik.

Geniet lekker van je roze (of blauwe) wolk meid.

liefs Hester  

van harte!!
en nu maar wachten op het jan. forum he?? wat zal het daar lekker druk en gezellig worden!
xx bren

hoi Marije,

leuk hoor van harte gefelictiteerd met je zwangerschap. Straks lekker kleppen op jhet januariforum het zijn al echt veel moeders jajaja in de maand mei leggen al moeders een ei   hahahaha.
Nou de groeten en ga er lekker van genieten ook al is het nog zo pril

Dikke knuffel van Leonie

Hoi Marije,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat ik ook mee kan, volgende week mijn nod.
groetjes Tamara

Hee die Marije

Ik heb je al tig keer gefeliciteerd per mail, maar doe het hier ook nog lekker een keer !!!!

GEFELICITEERD MEID !!!!!

Nu alles even rustig tot je door laten dringen en er heerlijk van gaan genieten met je huspuppy !!!
Enne straks word die kleine vent van je GROTE broer hihi. Stoer hoor !!!!
En zijn jullie paps en mams van 2 kids een "echt" gezin he hihi........

Hele dikke kus van mij

Hé wat goed!

Van harte meid en geniet ervan!

Veel plezier op het januariforum......... er komen er wel steeds meer bij! Gezellig hoor!

Ik moet nog even afwachten of ik eventueel naar het februariforum mag............ oei....wat is dat nog ver weg!

Veel plezier!

SUUS

Terug
Bovenaan