mag ik mij ook eventjes voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wat hebben jullie een gezellig forum....

Zelf ben ik ook een zomer mama 2006.
Ik volg jullie verhalen en gebeurtenissen al een tijdje hier op het forum en ik had nu toch zoiets van laat ik ook maar even gaan voorstellen.

Mijn naam is Asseliene ben getrouwd en sinds 10 juli 2006 moeder van Djurre, ben 34 jaar en woonachtig in Drachten. Werk 3 dagen in de week bij een transportbedrijf (kantoorwerk)
Djurre zou eigenlijk een juni kindje worden maar ons mannetje had geen zin om te komen en hebben ze  na 16 dagen overtijd te hebben gelopen eerst geprobeerd om het in te leiden alleen schoot het toen nog niet op en hebben ze als nog een keizersnee gedaan. Djurre heeft 3 dagen in de couveuse gelegen omdat ie wat een moeilijke start heeft gehad. Na nog een paar dagenop de kinderafdeling mochten we em na een week mee naar huis toe nemen.

En nu is ie alweer een dik jaar.......... begint te lopen en te praten (brabbelen) en haalt kattekwaad uit (nu al)

Ik zal proberen om een foto van ons hier op te krijgen maar tot nu toe lukt me dat nog niet helemaal (grrrr computers!!!!) maar de aanhouder wint......

Groetjes, Asseliene

welkom bij ons gezellige clubje, en goed je best doen met die fot's want daar zijn we dol op.

Liefs sandra mv Nick en Tess

Van harte welkom Asseliene,

Wat leuk dat je mee komt babbelen,veel plezier hoor en ik hoop dat het echt nog wel lukt met foto's plaatsen.Want daar zijn we hier dol op!!

Tot babbels,liefs Kitty en Tess(22-09-'06)

Hiya Asseliene,

Wat gezellig dat je meedoet en welkom in 't kippenhok! :)

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Welkom, welkom en welkom.

Wat een bijzondere naam Djurre. Waar komt dat vandaan?

annemieke

Welkom hier en veel plezier!!
ps: ga je mee naar de forumdag vrijdag? hahaha..

Esmé mv Kay

Welkom Asseliene,
Leuk dat je er bij bent!
Groetjes mv Thom

jaaaaaa we zijn zo gezellig dat er steeds meer mensen bijkomen!!

welkom!

Groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan