mag ik ook meedoen met mei?

Hoi dames,

Ik ben 7 juni uitgerekend, maar het is bij mij zo goed als zeker dat de baby rond 24 mei gehaald gaat worden!
Is het goed als ik met jullie meeschrijf??

Liefs Jen

Natuurlijk mag dat! Ik ben 7 mei uitgerekend, maar ga er ook van uit dat het april wordt, maar anders blijf ik switchen.

Meld je je ook op mei-hyves.?

Grtjs Ro
13w+6d

zo zat ik ook te twijfelen.. volgens "de telling" ben ik 29 mei uitgerekend, beetje op het randje
maar volgens de vk zal dat een week later zijn, 4 juni.. ik blijf gewoon bij de eigen uitgerekende datum, van daaruit zien we het wel
elk kindje is anders, over 2 weken horen we wel of ze nog steeds denkt dat ik ipv (morgen) 11 wkn toch maar 10 wkn ben.
daarbij... niet alle kindjes zijn even groot toch?!!

Nee ook dat, omdat ik bekend met kleine baby's (max 4,5 pond) heeft de gyn ook de verdere datum aangehouden, anders zou ik vanaf begin al met gewicht kunnen achterlopen, beetje oneerlijk, hahaha. Dit keer hopen we 6 pond te halen!

Grtjs Ro
14w+0d

Hey dames,

@froukje, ik heb op september 2008 meegeschreven, maar misschien dat wel elkaar wel op het 0-1 jaar forum zijn tegen gekomen. Ik heb een zoontje van 20-08

@ Ro, Die kleine van mij was 4,5 kilo (ruim 9 pond) Dus vandaar dat de nieuwe baby waarschijnlijk al met 38 weken al gehaald zal worden, hopen dat die dan de 9 pond niet haald :p

Hoi Knutseljuf ;-)
Welkom hier, ik ben ook net nieuw.
Krijg jij ook een geplande keizersnee?
Ik nl wel (ivm eerdere bevalling en enorme complicaties...dochter zat behoorlijk vast) Gek idee hoor een keizersnee.
Is alles bij jou wel goed gegaan met je 9 ponder?

Groetjes

Terug
Bovenaan