mag ik ook meekletsen?

Hey allemaal,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben zwanger van mijn 2e kindje. De eerste is 3 en de 2e heeft even op zich laten wachten.

Morgen moet ik naar de gynaecoloog en zal ik mijn eerste echo krijgen. Ik denk dat zelf dat ik zo rond de 8 weken moet zitten. Vind t allemaal nog wat eng omdat ik in dec en feb een miskraam heb gehad. Maar ik heb al zoveel dingen waarvan ik zeg dat zit wel goed dat die angst langzaam wegtrekt.

Kus

Hey hey,

Dank jullie wel voor de felicitaties maar ik weet alleen niet of ze nog op hun plaats zijn. Ik heb de echo gehad maar er is nog niet zoveel te zien. Er was wel een vruchtzakje te zien maar meer nog niet. Nu kan t zo zijn dat ik nog niet zover was als ik dacht of dat t mis gaat. Maar goed t is nu dus nog ff afwachten. De gyn zei dat t vaker gebeurt dat er bij een eerste echo zo vroeg nog niks te zien is.

Ik had 4 testen gedaan en de eerste 3 waren heeeeel licht pos dus als ik nog niet zover zou zijn zou dat t ook verklaren.

Nu moet ik 9 nov bloedprikken om t hcg te laten meten en 11 nov weer naar de gyn. Ff geduld hebben nog dus.

Kus

Hoi SweetMama,

Heb net alle berichtjes even gelezen.
Wat vervelend dat er nog niet zoveel te zien was!!

Ik wou je even iets vertellen van mijn zwangerschaptesten!
Ik had er eerst 1 gedaan toen was er niks te zien, de volgende dag heel licht en een test speciaal voor hcg bij de dokter niks. Nog een dag later een duidelijke test!
Misschien is het nog te vroeg om het hcg te zien??

Liefs Natas

Hoi Sweetmama. Ik had vorige week hetzelfde. Het vruchtje was ook te klein, 0,46 cm en moest 0,7 zijn (was 6,5 week). Maar er was wel een hartje te zien dat klopte. Nu mag ik woensdag terug voor een nieuwe echo (8,5 week). Het kan precies hetzelfde als bij jou zijn, dat ik nog niet zo ver ben of dat het toch ineens goed gegroeid is. Het is wel spannend he! Hoop dat het voor ons beide goed afloopt. Voor mij is alles pas de eerste keer dus kan ook nergens mee vergelijken enzo.

Terug
Bovenaan