Mag ik ook op het lijstje?

Hi,

Ik wil graag meepraten als het mag. Ik ben Linda, 37 jaar en nu 9,5 week zwanger van nummer 1. 2 maart 2012 uitgerekend. Super spannend allemaal. Morgen heb ik mijn intake gesprek en stiekum hoop ik dat ze even luisteren of ze een hartje horen. Of werkt dat niet zo? Ik heb niet zo veel klachten dus vraag me wel af en toe af of het allemaal goed gaat daarbinnen. Mijn buik is wel al enorm dus dat lijkt me een goed teken. Wat wel een beetje jammer is is dat ik al dik 4 kg ben aangekomen. Dat komt denk ik doordat ik al een jaar aan het weightwatchen was toen ik zwanger werd. En daar ben ik uiteraard direct mee gestopt. Maar die buik lijkt echt al op een 4/5 maanden buik. Mensen zien het ook aan me dus verborgen houden wordt steeds lastiger. Ik ben zelfs al afgelopen weekend positiekleding wezen shoppen omdat ik geen broek of rok meer pas. Zijn er nog meer mensen die al een enorme buik hebben?

Jullie trouwens ook gefeliciteerd allemaal!

Groetjes,
Linda

Hoi Linda,
gefeliciteerd met je zwangerschap,ik ben zelf morgen 6 weken zwanger van ons 3de kindje,en heb ook bijna niks geen klachten,heb bij de andere 2 ook weinig gemerkt en toch alles goed gegaan,zou zeggen geniet ervan dat je je zo goed voelt.doe ik ook.heb je al een echo gehad?dan maken ze die morgen misschien wel?
heb vooral s avonds al een buikje!maar kan gelukkig mn gewone kleren nog wel aan,hoop dat dat voorlopig nog even kan tot het najaar.
liefs jootje

hoi hoi

ja je krijgt een echo met hartje luisteren, geniet ervan

ik ben ook rond 9 weken en draag al positiekleding
helaas niet omdat mijn buik dik is van het kindje maar van mijn darmen. helemaal opgeblazen van de zwangerschap

je kan ook snel een dikke buik hebben omdat je dan vruchtwater hebt, een kennis zag er met 4,5 maand uit alsof ze 9 mnd zwanger was, ze had gewoon zoveel vruchtwater

succes en ik ben benieuwd hoe je echo gaat

Hoi welkom bij de club
Ik heb gisteren ook zwangerschapskleding gekocht en ben nu ruim 8 weken zwanger. Heb opgezette buik ws door de darmen. Al mijn broeken irriteren mij. Maar niemand die het ziet dat ik zwangerschapskleding aan heb.

Veel plezier met je eerste bezoek

x yvonne

Hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend he je eerste zwangerschap. Bij ons doen ze bij het intake gesprek niet luisteren naar het hartje. Ligt er denk ik een beetje aan welke verloskundige je hebt.
Wij hebben donderdag onze eerste echo, krijg dan ook te horen hoeveel weken we zijn. In principe ben ik nu 6 wkn, maar mijn cyclus was een beetje raar ivm het eerder stoppen met de pil. Volgende week maandag intake bij de verloskundige dus we zijn lekker bezig.
Geniet lekker van je zwangerschap!!!

Liefs

Gefeliciteerd!!! We zijn tegelijk uitgerekend leuk hoor!! Ik heb al 2 echo's gehad omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen maar as vrijdag mag ik voor het eerst naar de vk! Kijken welke datum er daar uitkomt.

Geniet van je zwangerschap meid en fijn dat weinig klachten hebt!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan