mag ik op de lijst; ook ronde 15 is weer niet gelukt

A

Anoniem

Guest
Helaas, we hebben deze maand zo ons best gedaan - het moest bijna wel raak zijn! - maar nee...
Mag mijn 10 mei eraf? Ik ben nu al ongi.

Mijn nieuwe NOD, ronde 16, is 10 juni.

En - wat een feest - die valt middenin mijn welverdiende vakantie. Extra balen dus als de duivels weer komen, maar feest als ze wegblijven.

Martine(33)

Hoi Martine,

Wat vervelend!
Nou, op naar de volgende keer!

Juffy

hoi Martine,

rot weer zeg ronde 15 weeeeerr niks ik kan het me zo voorstellen
( zit nu weer in ronde 17 geloof ik??) maar het zal toch wel een keerje moeten 'lukken' bij ons??? ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt en inderdaad dat zal wel een leuk feestje zijn als je op vakantie bent !! ik hoop het voor je ik zal duimen oke?!!

succes en hou ons op de hoogte!

liefs; Chili xxx

Hoi,

Inderdaad erg vervelend voor jullie.................zeker als je al zolang bezig bent.
Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt.
Ik baal er al van als ik ongi word en ga pas starten met ronde 5. Dus nu weet ik weer een beetje waar mijn plaats is..................

Heel veel succes en ik hoop op een voor jullie fijne, vrolijke met GOED NIEUWS vakantie!!!

Groetjes,

SUUS

Hoi

Ik zag dat je al een aardige tijd bezig ben. Zit je ook in de medische molen of dat (nog?)niet...
Ik weet hoe je je voelt het iedere keer weer een grootte terleurstelling en je vraagt je af wanneer het dan wel een keer gaat gebeuren.
zelf zit ik nooit op dit forum maar helaas op het forum als zwanger worden langer duurt.
Zijn nu bezig met icsi en heb er veel vertrouwen in.

Ik wil je veel sterkte en succes wensen

groetjes rozemarijn

Wat rot voor je !

Kop op en wie weet over 4 weken ben ik hier een felicitatie mailtje voor je aan het typen!
Inge

Terug
Bovenaan