Mag ik weer ff klagen?

O ik heb het nu toch echt even zwaar. Lijkt wel of alles tegelijk komt.
Geiser kapot (lees geen warm water dus alleen ijskoud douchen)
Ruitje van de oven (weer) kapot
Auto februari APK waarvoor ik t ergste vrees
M'n dochter van 22! maanden jeugdreuma geconstateerd. Kon vanochtend weer niet lopen van de stijve knie
Zorgelijke zwangerschap waarvoor elke week weer naar t ziekenhuis en spannend of alles nog wel goed is.
Toch wel erger wordende bekkenklachten waardoor vooral Snachts best veel pijn en moeilijk slapen
Leuk maar erg druk op t werk
Opkomende verkoudheid/keelpijn
Ontstoken tandvlees door zwangerschap.
Oke dit was het geloof ik even. Ik heb me steeds geprobeerd sterk te houden maar ga het nu opgeven geloof ik. Ik zit vandaag heel de dag met tranen in m'n ogen. Ik moet vanavond maar eens flink een potje gaan huilen denk ik.
In ieder geval fijn hier even m'n hart te kunnen luchten. En sorry voor mijn klaagzang.
Groetjes

Geiser kapot? Ja dat is zwaar klote en je hebt alle recht om lekker te klagen! En ik vind het vreselijk voor je dochter! Bekkenklachten? Meid ik kan er over meepraten! Vooral omdraaien is een hel... Keelpijn... veel drinken, tandvlees...goed stokeren of flossen en daarna spoelen met corsodyl, dus geen listirine of iets dergelijks en druk op het werk... ga het lekker rustig aan doen zou ik zeggen, nog een paar weken voor je verlof!

Dus ga maar rustig een potje janken, dat is het beste medicijn voor alles! Kop op, wij vrouwen zijn sterk!

Doe rustig aan, het komt uiteindelijk allemaal goed!

Liefs

hoi hoi

van mij hoef je niet te vragen of je mag klagen hoor, daarvoor zijn we er toch?

kun je wat regelen dat je het ff wat rustiger hebt om weer op adem te komen?
alsof de zwangerschap alleen al niet erg genoeg is.

sterkte

Hoi, wat vervelend allemaal zeg. Denk wel aan je zelf he.
Ik heb het soms ook niet makkelijk, heb daarom maar eens een overheerlijke gezichtsbehandeling met massage gepland voor vanmiddag, en daar heb ik zo'n zin in.

Sterkte!!!

x yvonne

nou idd niet echt lekker allemaal.. ik herken nog wel een aantal dingen zoals bekkenklachten, ontstoken tandvlees, stront verkouden elke keer weer, loopneus. pijn in me lijf af en toe. veel last gehad van kapotte cv eindelijk ook gemaakt. ik heb het afgelopen tijd echt achter elkaar gehad.
begon met wasmachine kapot, vaatwasser kapot, auto kapot, droger kapot, cv kapot, oven kapot, echt alles komt dan hoop dat het bij jou hier bij blijft. succces

He m88.
Wat heftig allemaal. Je mag hier je hart luchten. Is veel om voor jezelf te houden & helpt om effe v je af te schrijven.
Ik was 2010 bij aprilmama's daar ken ik je nog van. Zit nu toevallig bij aprilmama2012 ;-).
Hoe voel je je nu? Probeer je ook af&toe te genieten v je zwangerschap? Ik duim met je mee dat je je snel weer beter voelt.
Liefs
Mieka

Terug
Bovenaan