mag ik wel in de zon??

A

Anoniem

Guest
he meiden,ff een zwanger zijn vraag op het zwanger worden forum hoor...(tja ik voel me hier nou eenmaal thuis)

ik ga dus naar rhodos donderdag,maar nu hou ik erg van zonnebaden en bruinbakken! maar ja...kans op pigmentvlekken e.d....maar mag ik af en toe wel even lekker in de zon liggen????

liefs marjolein

hoi,
Ik zou het gewoon kort houden, of lekker in de schaduw??
Zonnebanken mag   nl ook wel, maar je moet vooral ook oppassen dat je het niet te warm krijgt!!
Groet en ee fijne vakantie alvast..R
Griekenland is geweldig..
Ken je het al?
Ben je er vaker geweest?
Ik 4 keer naar Kreta...heeeeerlijk.

Hoi Marjolein,

Ja weet dat het moeilijk is, hou zelf ook van de zon, maar beter is dat je niet op het heetst van de dag er in gaat liggen!!! Je krijgt dan waarschijnlijk last van een zwangerschapsmasker!!!
Ja dat zijn dingen waar je nu rekening mee moet houden, dus liever niet in de zon!!
Fijne vakantie hoor!!! De keuze is aan jouw natuurlijk!!!

Liefs Sandy 11wk en 2dgn

ps.kom ook vaak nog hier kijken hoor hihi

Nou geef ik jou ook advies leuk. Je mag wel in de zon maar zodra je vlekken ziet moet je er uit gaan. Ik heb het destijds aan de huisarts gevraagd het nadeel van de pigmentvlekken zijn dat ze vaak niet helemaal weer weggaan. Doe dus voorzichtig.

Groetjes en een prettige vakantie

bedankt maar weer meiden!
ik ben al een keer op rhodos geweest,geweldig!maar rhodos nog nooit!
nou ja, ik zal wel uitkijken met de zon dan, heb ik er graag voor over!

liefs marjolein

ik ben al een keer op rhodos geweest,geweldig!maar rhodos nog nooit!

Ehhh... je bedoelt Griekenland en Rhodos??? hahahahaha....

Beginnen die hormonen er nou al een potje van te maken?

ohh! hahahaha, tja ik ben idd wat meer verstrooid als anders...ik bedoelde idd griekenland..whaha

liefs marjolein

hee

zal inderdaad voorzichtig zijn als je in de zon gaat zitten en als het niet meer gaat eruit en lekker in de schaduw gaan zitten.
Rhodos is echt super ben er zelf vorig jaar geweest

Terug
Bovenaan