mag je dit eten/drinken?

A

Anoniem

Guest
ff voor de zekerheid.

ijs (bijv cornetto of zelfgemaakt ijs uit de ijssalon) ivm gebruik van rauwe eieren

katerspek

rauwe ham

boterhammen worst

smeerkaas

eierkoeken

4 koppen thee

Dag medezwangere!

Ik was in het begin erg bezig met wat mag ik wel en wat niet maar moet je eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd niet zoveel meer bij nadenk. Neem nou ijs. Ik eet het niet vaak maar als ik er zin in heb wel. Geen idee eigenlijk of het wel of niet mag maar het lijkt me wel gewoon. Katerspek en rauwe ham eet ik wel, boterhammenworst en smeerkaas ook zeker en wat betreft de thee: lekker drinken! Ik drink zelf wel kruidenthee zonder theine, da's beter dan al die smaakjes bijvoorbeeld.
Op de site van gezondvgz.nl kan je veel terugvinden over eten.

Liefs Renske
25+5

Hoi, je mag dit alles gewoon eten hoor. Gewoon lekker van genieten! Maak je alsjeblieft niet druk over wat je allemaal wel of niet mag eten, tegenwoordig worden we allemaal bang gemaakt. En over een paar jaar is het weer anders....
Wat je niet mag eten als zwangere is filet american en biefstuk. (en anders doorbakken maar dat is echt vies) En kijk uit met zachtgekookte eieren.

Liefs Suus

In softijs kan de listeria bacterie zitten, maar dit komt volgens mij alleen maar voor als een apparaat niet goed schoongemaakt worden en er veel restjes in blijven zitten. Nou met zulk weer zal het wel meevallen met restjes hoor!

Als je nou in een zaak komt waar je twijelt over de hygiëne dan moet je het gewoon niet doen.

Syl

Terug
Bovenaan