Mag je in de achtbaan??en wie zijn er nog meer rond 31 maart uitgerekend?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen, ik ben zo blij, ik heb nl de 1e echo gezien zojuist! Leuk en zo schattig!!Ik ben nu 11,6 dg zwanger. Ben 31 maart uitgerekend en wie zijn er nog meer rond die tijd uitgerekend?
Vandaag ga ik het aan mijn ouders vertellen, nu mag iedereen het weten. Leuk hoor om te eindelijk mogen vertellen!!Heb er zo naar uitgekeken.
Ik heb nog een andere vraag, ik ga morgen 2 dg naar de efteling, mag je eigenlijk wel in de python als je zwanger ben? Ik lees dat nergens....
Ik hoor het graag, liefst voor morgen 9:30 want dan ga ik naar de Efteling!!
alvast bedankt he! Succes iedereen met de zwangerschap Groetjes Jes

Allereerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

heerlijk dat je het nu aan iedereen kan vertellen hé. weet ik nog goed, zo spannend!!!

maar over je vraag van de achtbaan. Er staat bij de efteling bij dat sommige dingen verboden zijn voor zwangere vrouwen, maar ja hoelang moet je zwanger zijn. Ik denk zelf als je verder in de zwangerschap bent dat het voor jou en voor de kleine niet echt prettig meer is. Nu ben je bijna 12 weken.. tja.. Ik zou het zelf gewoon niet doen, gewoon omdat mijn gevoel erover niet goed is.

Weet natuurlijk niet hoe anderen erover denken..
maar goed, er zijn nog genoeg dingen waar je wel in kan toch??

veel plezier morgen!

Groetjes,

Suus

Hoi

Ik heb geloof ik ergens gelezen dat het voor de kleine in principe niet uitmaakt. Het schijnt meer te maken te hebben dat de beveiliging niet zo goed meer sluit als je een dikke (zwanger) buik hebt, ze kunnen de beveiliging dan niet meer stevig genoeg aandrukken. Het lijkt mij dus als je nog bijna geen buikje hebt dat het geen kwaad kan. Een vriendin van mij wist pas met 4 mnd dat ze zwanger was en is ook gewoon in de achtbaan geweest. Ik denk dat ik zelf de achtbaan over zou slaan, gewoon, voor het geval dat.
Hopelijk heb ik je een klein beetje geholpen en niet nog meer in verwarring gebracht.
Veel plezier in de efteling

Groetjes Natalie
(36w)

Hoi Jes,

Ik heb dat toen eens nagevraagt en ook eens gelezen. Je mag gewoon in achtbanen als je buik nog niet dik is.

Het kindje kan alle schommelingen makkelijk hebben want die draait lekker rond in het vruchtwater. Maar...........als je al wel een dikke buik hebt.....dan mag het niet meer. De stangen van die karretjes zijn niet gemaakt op zwangere vrouwen en de klappen die je krijgt die vang je dus letterlijk met je buik op en dat is echt slecht en is een gevaar voor je kindje. Dus zelf maar even kijken meid. En er staan bij bepaalde attracties idd borden dat je er niet in mag als je zwanger bent...hoever je dan ook bent maakt niet uit. Zwanger is niet naar binnen. Dus het is per attractie eventjes zien hoe of wat.

Een fijne dagen nog he...er zijn zat andere leuke dingen dan de achtbaan haha.

Groetjes Peet

Ben zelf van de zomer naar de Efteling geweest en op de bordjes bij de achtbanen staat dat als je zwanger bent je er niet in mag.

Groetjes

Hoi

Ik ben vorig jaar tot 3 keer toe in de achtbaan geweest die 3 keer op zijn kop ging, ik wist toen nog niet dat ik zwanger was.
Wel was ik erg duizelig toen ik uit de achtbaan kwam.

Groetjes

nee idd er staat niet bij de borden van de pretparken dat je er niet inmag van af een bepaalde maand in je zwangerschap,met caithlyn ging ik er ook niet in,dus zou hem gewoon ff lekker overslaan

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi,
Bij bepaalde atractie's staat geen zwangere vrouwen.
De phyton is behoorlijk heftig ik snap niet dat je uberhaupt nu je zwanger bent dat risico gaat lopen wat is belangrijker ...................

Terug
Bovenaan