Mag je onder de zonnehemel?

hallo

als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap

ja het mag wel zou wel uitkijken want door de hormonen kun je vlekken in je gezicht krijgen.
het hoeft niet ik had het niet maar ik vondt het op een gegeven moment geen fijn idee meer om eronder te liggen.

succes


groetjes suzanne mama van nathan 8 maanden

 
hoi hoi!

gefeliciteerd met je zwangerschap!

Je mag gewoon blijven zonnen hoor!! ik doe het regelmatig en heb het in mijn vorige zwangerschap ook altijd gedaan, pas op het eind ben ik gestopt maar toen was het ook al juni! dus mooi weer
Ik heb verder nooit last gehad van vlekken en tot nu ook niet, maar ieder mens is anders, wel denk ik dat je er eerder last van krijgt als je er bijna nooit onder ligt en dan ineens wel...nou smeer je lekker in en ga lekker zonnen zou ik zeggen!!
groetjes!!
 
Ik zou toch een beetje oppassen met dat zonnen. Ik zelf heb tot nu toe geen vlekken gekregen, maar een vriendin van me wel. En ze gaan toch niet meer echt weg. Ze worden wellichter, maar zodra je bruin wordt, worden die vlekken ook weer zichtbaarder.
Dan maar 1 zomer een wat minder mooi kleurtje, maar dan krijg je er later geen spijt van.
Groejtes
greet (35+1)
 
Dank je wel voor jullie reacties :)

Ik ga er niet elke dag onder, maar met dit weer buiten is het fijn om te weten dat even relaxen en een kleurtje opdoen onder de zonnehemel wel mag :)

Liefs
 
Terug
Bovenaan