Mag je ook niet een klein beetje lijnen als je BV geeft....

Hoi meiden,
Ik ben nog zo'n 10 kilo te zwaar na mijn bevalling, iets wat ik nit verwacht had maar goed het is nu eenmaal zo. Ik weet dat je niet mag lijnen maar zoiets als de weight watchers zal dat mogen?? dan eet je in principe heel gevarieerd en zeker niet weinig.
Eigelijk niet zo'n handige tijd he om te beginnen met lijnen met als die kruidnoten en straks de kertskransjes. Misschen stel ik het wel uit tot volgend jaar...
Groetjes Rene

Hoi Rene,

Ik heb begrepen dat lijnen echt niet mag. Maar er is in principe niets mis met 3 gezonde maaltijden eten op een dag en niet snoepen. Ik ben inmiddels alle kilo's van de zwangerschap kwijt (8 weken na de bevalling). Ik geef borstvoeding en ik heb gelukkig geen trek in zoetigheid, chips, kaas enzovoorts. Ik eet 3 maaltijden per dag... wel meer dan ik voorheen at... en ik neem ook wel eens een koekje of kaakje bij de thee. Op dit moment eet ik zo'n 5 a 6 boterhammen, 2 stuks fruit, avondeten (ook meer dan voorheen) en een paar volkorenkaakjes per dag. Veel drinken helpt ook! Lijnen hoeft dus niet...

Liefs Kim

Aaaaargh...herkenbaar. Ik geef dan wel geen bv en zou dus wel kunnen lijnen, want ik ben ook nog 10 kilo te zwaar!!! Alleen ben ik daar nooit zo'n ster in en met de feestdagen voor de deur en alle kraamvisites die er nog komen, stel ik het maar even uit voor 2 januari 2007!!! Misschien kunnen we een lijn-clubje oprichten op het forum, haha!
Wie doet er mee???
Patricia

Hallo!
Ben nu 1 week geleden bevallen en al 10 kilo kwijt. Ik doe er voor de rest niets voor hoor. Geef wel BV maar ik snoep lekker door met al deze lekkere dingen met de feestdagen !
Ik doe mee...ben namelijk wel benieuwd hoe ik ervoor sta op 2 januari want ik ben van plan om nog ff lekker te gaan genieten deze maand!
Bij mij is het ook niet zo zeer de kilo's als wel dat alles een beetje slap aanvoelt, die kilo's die geloof ik wel. Maarja ben nooit zo'n fan van de sportschool geweest

hoi,

Ik ben heel mijn leven nooit te zwaar geweest en nu zit er een dikke rol vet op mijn buik. Ik ben nu 7 weken na de bevalling nog 4 kilo te zwaar en dat zit denk ik voornamelijk op mijn buik en in mijn bortsen (van cup D naar F gegaan!)
Ik geloof best dat je een beetje mag lijnen, alleen moet je niet overdrijven. De vetreserves op je buik zijn bedoelt voor de borstvoeding, het vet is tijdens de zwangerschap ontstaan oiv hormonen. Ik probeer nu zo min mogelijk te snoepen en probeer zo veel mogelijk te lopen en doe als ik het niet vergeet :) buikspieroefningen.
Hoe lang geleden ben je bevallen? Als je nog steeds elke week een heel klein beetje afvalt terwijl je borstvoeding geeft dan zou ik niet gaan lijnen maar gewoon eens afwachten.
groeten ELKe

Terug
Bovenaan