Mag/kan ze nu al in een badje?

A

Anoniem

Guest
t Onderwerp zegt t al. Tessa is nu bijna 16 weken en zou haar graag in een badje willen laten buiten. Hoe lang mag ik haar daar in laten zitten?
Groetjes Carla

zorg gewoon dat de temp van het water warmer is dan 32 graden en dan kunnen ze er minstens half tot uur in water..... Contole: voel nekje is ie koud dan uit bad is hij lekker warm kun je nog even! Ik babyzwem al met joshua sinds hij een week of 10 was... Hij kan nu wel 1,5 tot 2 uur in badje blijven (daarna is hij moe niet omdat het te koud is)

veel succes

grt suuz mv joshua 8-2-07

ps. wel foto's maken he?

ja hoor gewoon doen.... heerlijk toch met   dit weer? inderdaad ff goed in de gaten houden of ze niet teveel afkoeld.... senna gaat met dit weer ook lekker buiten in het badje hoor!! niet te lang, maar hij vind het hartstikke leuk!!

veel badderplezier!!

liefs marijke

oh ja let op de zon! goed insmeren hihi maar goed dat zou je wel weten....

Ja heb de zonnebrand al klaar staan en zelfs t badje al opgeblazen.. Heb er zin in!!

Ik zal de zonnebrand ook alvast klaarzetten anders vergeet ik die mee te nemen morgen.... ik ga naar 'oma' die heeft een zwembad in tuin (zo'n grote die je wel kan opbergen in schuur) maar goed die is te koud voor joshua dus ik heb er een van jip en janneke gekocht...

grt suuz

ik zou ze ook lekker buiten in het badje doen,zeker met dit weer.
maar inderdaad ff in de gaten houden dat ze niet te veel afkoeld.

veel plezier...
groetjes kim

Ik heb ook getwijfeld maar heb nu een badje gekocht en morgen gaan we het zeker proberen, lekker in de schaduw.....met de camera bij de hand natuurlijk....
Jullie ook veel badder plezier!!

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan