Mag me hier ook aansluiten

Hallo meiden,

Ik mag me hier ook aansluiten..
Ben nu 4 weken zwanger.

Zal me even voorstellen,
Ben Anita en ik heb een dochtertje van 19 maand.
Voor dat ik zwanger was van haar heb ik een MK gehad, en daarna duurde het meer als een half jaar voordat ik weer zwanger was, met als resultaat een super dochtertje.
Nu ben ik eind mei gestopt met de pil in de hoop als het ons gegeven zou zijn ergens in het najaar zwanger te mogen zijn.
Maar alles liep eigenlijk heel vlot en ik was vorige maand al zwanger maar dat werd een MK(weer), en nu de maand erna is het dus weer raak.
Heel blij en gelukkig dat het zo snel mag gebeuren.

Dus nu de onzekere 12 weken door zien te komen..:)

Hebben jullie al veel last van kwaaltjes ?

Liefs Nietje

hoi nietje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, welkom bij de club! Wanneer ben je uitgerekend? Ik 1 maart, ben nu 7,5 week zwanger, nog 1,5 week dan krijg ik m'n eerste echo..van ons 1e kindje..
Ik ben alleen moe, verder geen kwaaltjes, af en toe wat steken in m'n buik... schijnen de banden te zijn die rekken.. en een vol gevoel in m;n buik.. dat kan kloppen...
groetjes menm

heyhey!!Welkom bij de maart mamma's,Gefeliciteerd met je zwangerschap!Ik ben vandaag als het goed is 7 weken en 3 dagen.Dinsdag a.s krijg ik mijn intake en eerste echo,..ben wel heel erg benieuwd, maar ook bang,..heb hiervoor 2 miskramen gehad en ben steeds bang dat ze niks zullen zien, eigenlijk niet te vergelijken, want ik heb geen bloed verlies ofzo,...maar de angst blijft gewoon zitten.Hopelijk kan de echo mij ervan overtuigen dat het er echt wel zit!Voor de rest heb ik wel flink wat kwaaltjes, sochtends misselijk, kokhalzen, mn neus zou ik het liefst sochtends en savonds andersom willen zetten, lijk wel verkouden, maar gaat ook weer over.Het rekken van mn banden( denk ik).En om de 2 dagen steken in mn bosrsten en flink onzeker als ik naar de wc moet!Geen energie,...moet mezelf er echt toe dwingen!!!en als ik dan klaar ben, ben ik bekaf en moet ik minstens een uur op bed gaan liggen om te bekomen.
heb 3 kindjes 1 van 9 1 van 7 en 1 van 6,....dus lekker druk, maar gaan hun eigen gangetje!
geniet van je zwangerschap.
Liefs nance

Gefeliciteeeerd en welkom bij de maart-mama's :)!!!
Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger, morgen hebben we onze eerste echo!! Zijn ruim 3 jaar bezig geweest en na 6x IUI en 2x IVF is het eindelijk raak!!! Ben ontzettend onzeker en superblij tegelijk. Morgen dan eindelijk HET bewijs, in mijn ogen :)
Begin steeds meer kwaaltjes te vertonen, maar het mag nog steeds geen naam hebben. Heeeel licht misselijk gedurende de dag, vol gevoel, steekjes in mijn buik en erg erg moe.

Ik ga vanavond maar vroeg naar bed, dan is het zo ochtend ;)

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Anna

Hoi welkomop dit forum. Ik ben al bija 8 weken zwanger en krijg oer 1,5 wekenmijn eerste echo,spanend. Ik denk dat ik 3 maart ben uitgerekend. Ik zei eerder dat ik geen kwaaltjes had, maar gisteren is de ellende begonnen, overgeven misselijk moe duizelig, zwart voor de ogen zien.... Maar ik heb het er voorver.
groetjes
elise

He meiden,
bedankt allen vd felicitaties, erg leuk.
IK ben als het goed is,22 maart uitgerekend.
Voel me op zich nu nog goed,alleen eruuuug moe,en klokhalzen smorgens .

Heb 20 aug mijn1e eco dus moet nog even geduld hebben......
Wel spannend allemaal weer. Ik ken wel wat,omdat ik wel eerder zwanger ben geweest,maar elke x is toch weer heel bijzonder.

Liefs Anita

Terug
Bovenaan