Mag me nog net bij jullie aansluiten!!!

Heej,
nou ik mag me nog net bij jullie aansluiten! ( uitgeteld tussen kerst en oud en nieuw)
Na ons huwelijk ( juni vorig jaar) gestopt met de pil, we hebben dus even moeten wachten, maar eindelijk is het zover!
We zijn ontzettend blij, maar toch bekruipt me nu ook een gevoel van angst! Ik denk constant aan wat we allemaal wel niet moeten doen, verbouwing aan het huis enzo.. En omdat ik nog steeds vreselijke krampen heb ben ik ook erg onzeker.
(herkent iemand deze krampen, voelt als menstuatie krampen)
Heb gisteren de VK gebeld. Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger :) heb over 3 weken de eerste echo! Erg spannend allemaal!
Jullie horen vast nog wel van me... en ik van jullie :)
Liefs

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Die krampen horen er een beetje bij hoor! Gevoel dat je ongesteld word heeft bij mijn eerste de hele zwangerschap aangehouden. Geniet er van, en succes bij de vk over 3 weken.

Groetjes Liff

Hoi,
ik ben ook uitgerekend tussen kerst en oud en nieuw! +-27 dec.
Voor mij is het de derde keer, maar nog steeds spannend hoor!
Ben nu 6 weken zwanger, en voel me sinds vandaag erg moe en ook de misselijkheid begonnen!
Herken de krampjes wel! Groei van de baarmoeder en innestelen van de placenta. heb vorige zwangerschap 1 x zo'n buikpijn gehad dat ik bijna flauwviel. en uiteindelijk een gezonde dochter gekregen! Succes en geniet ervan!

Hoi hoi!

Welkom hier! Ook ik heb ontzettende buikkrampen gehad. Soms zat ik om 2 uur 's nachts in bad om het maar een beetje te kalmeren. Gelukkig was het bij mij na 3 weken voorbij. De gyn heeft toen ook gezegd dat ik me hier niet druk over moest maken. Er zat net iets in mijn baarmoeder en mijn baarmoeder reageerde daar zo op. Vond het eerst ook wel een beetje eng, maar ben inmiddels bijna 9 weken en ik heb al 2 echo's gehad. Alles gaat prima daar binnen!! Succes x

Van harte gefeliciteerd en welkom!
Ook ik heb krampjes, maakte me ook druk, maar nu weet ik dat dat normaal is.
Ben nu 9 weken en heb de 16e mijn 2e echo.
Jij succes over 3 weken en geniet ervan!

Terug
Bovenaan