mag me ook bij jullie voegen

hallo dames,

ik kan het bijna niet geloven maar na 2 testen verder ben ik toch echt zwanger :D
ik vind het super spannend aangezien ik 3 miskramen heb gehad en 1 bb zwangerschap.
ben ontzettend misselijk, vanochtend ook voor het eerst overgegeven.

donderdag afspraak maken met de verloskundige

liefs flowergirl

dag dames,

Jullie allemaal van harte met jullie zwangerschap! Ook ik ben nieuw, had al op 6 dec een positieve test, maar heb mijn 'langste' cyclus afgewacht.. en ook vandaag nog steeds niet ongesteld. Hoera! Heb as vrijdag een afspraak bij de huisarts. Ivm 1e zwangerschap is dat bij mijn h.a. praktijk gebruikelijk. Zou nu precies 5 weken zwanger zijn, ben ook benieuwd wanneer ik dan voor 1e keer naar verloskundige kan. Qua klachten: beetje rommelende buik, opgezette darmen, bij vlagen misselijk en flink moe, kan hele dag wel slapen. Hoe is dat bij jullie? geniet er allemaal maar van!

Herkenbaar 2Bmama, ik ben ook erg moe en mijn buik gaat tekeer! Gisteren leek het wel of mn darmen omdraaiden toen ik in bed lag. Je kon het bijna horen ;-) Ook met vlagen misselijk en trek in eten de hele dag door!

gefeliciteerd allemaal!

Hier ook die darmen!! Heel veel lucht!
Bij mijn vorige zwangerschap at ik iedere ochtend activia, maar dat moet nu nog aanslaan geloof ik. Veel vezels eten is de ultime tip :p

Ik ben gelukkig niet zo misselijk als tijdens mijn eerste zwangerschap.. Dat is dan wel weer fijN!

Terug
Bovenaan