mag me weer ij jullie aansluiten

hoi hoi

het is weer een tijdje geleden, maar ik hoor ook weer bij de zwangeren :)
gisteren een test gedaan (kruidvat) een licht maar wel te zien streepje.
van morgen de 2e test gedaan van kruidvat, weer het zelfde verhaal.
tis heel licht maar wel te zien, dus het is weer zover :)

toch vind ik het gek, er gebeurd heel wat in je buik, en je voelt er niks van.
hebben jullie dat niet (gehad)?
 
he meis van harte gefeliciteerd, ga er lekker van genieten.

Ik had dat ook in het begin dat je niks merkt denk dat het er veel meiden dat hebben,

Is het je eerste kindje, ( niet je je eerste zwangerschap zo te lezen) , ik hoop dat alles nu goed gaat komen

liefs
 
hoi hoi
ja hoor heb gelukkig al een prachtige zoon, dus ben wel wat gewend.
maar toch is het weer een beetje gek :)
 
ja geloof ik graag, heb ik ook ook wij hebben al een dochtertje van 3 en nu weer zwanger van de 2 de na 2 miskramen te hebben en ander half jaar bezig , operatie gehad en was de bedoeling om aan de clomid tegaan maja toch onverwachts zwanger we kunnen het nog steeds niet behappen ben al 22 weken en nog is het onwerkelijk, juist omdat we eigenlijk heel moeilijk zwanger kon worden wegens pcos, maja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

ga er lekker van genieten

liefs
 
Gefeliciteerd meis.!
In het begin voelde ik ook totaal niks, totdat ik plots ziek werd dacht met overgeven, en toch maar een test ging doen en toen bleek ik 6/7 weken zwanger.
Suc6 meis en geniet ervan

liefs
 
Gefeliciteerd!!! Ik ben inmiddels 26 weken zwanger van de 1e, maar in het begin 4 testen gedaan, omdat ik het niet kon geloven (ik weet het, het is wat overdreven). Elke keer dacht ik, nee ik wil het gewoon zeker weten... Zo gek, maar wel heel erg leuk, geniet er van!
 
gefeliciteerd!!! Ik ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e en ik voel ook nog niks. Erg raar ja dat je bedenkt dat er nu heel veel gebeurt daarbinnen en je voelt gewoon niks! Ben je ook een maartmama? Ik waarschijnlijk wel. Denk tussen 3 en 6 maart.

Geniet ervan meid!!!
Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan