Mag niet meer werken.

Hoi ladys

Gister naar de gyn geweest om me bloeddruk en de groei van uk in de gaten te.
Me bloeddruk was prima ik was alleen niks aan gekomen dus maakte me zorgen (ik was vorige keer in ander halve week 2 kilo aangekomen). In begin van de echo was ze lekker rustig en kon de gyn haar hoofdje bekijken en opmeten. Toen die dat had gedaan vond ze hem maar lastig en werkte ze niet mee. Vooral bij navelstreng zat ze hem goed dwars hahahaha. Ze was goed aangekomen 200gram! Ze weegt nu 719gram! Wel was er veel weerstand in de navelstreng waar door ze niet alles krijgt van wat ze nodig heeft. Nu mag ik niet meer werken omdat me werk te intensief is (ik doe schoonmaakwerk) . Me werk doet absoluut niet moeilijk en zegt dat ik lekker rustig aan moet doen en goed voor me zelf en uk moet zorgen. Zo blij met die reactie. Nu heb ik 1 feb weer controle, omdat ik uk zondag en maandag heel veel en goed voelde (maandag zag ik zelfs me buik bewegen =) ) en dinsdag en gister heel weinig. Hij wil dat even goed in de gaten houden. Vanochtend was ze lekker aanwezig! Ze voelde haar papa's arm en begon druk te bewegen onder zijn arm hahahaha papa was alleen diep in slaap. Later probeerde hem wakker te maken en hielp ze mee door tegen zijn rug te schoppen hahahaha erg van genoten.

Liefs

Hoi, dan is het maar beter dat je thuis blijft. Wel fijn dat ze zo lekker beweegt :). En ook fijn dat ze het zo goed in de gate houden. Hoe ver ben je nu? En wat zeiden ze over haar gewicht? Liefs

ik ben nu 26+6. Hij vond dat ze goed gedaan ondanks de grote weerstand die gemeten was in de navelstreng. Hij zei ook dat ze nu levendvatbaar is en daarom ook haar goed in de gaten wil houden. Hoe gaat het nu met jou?

Liefs

Hoi, netjes toch :). Nu hopen dat het zo blijft en ze nog lekker lang kan blijven zitten.

Ja hier 30+2, voel me niet helemaal lekker. Maar zit nu ook al 7 weken thuis. En ben het best een beetje zat. Verder zo rustig mogelijk houden, voor mijn gevoel is er dan minder snel kans op een bloeding.

Heb je al leuke bezigheden bedacht?

Liefs

al 7weken?? Ik ben na 1 dag al zat hahaha. Ik hoop dat je snel beter voeld . En inderdaad maar rust houden. Nee heb nog niks bedacht. Ben af en toe kleertjes aan het wassen en aan het strijken. Me moeder is er nu want we zijn bezig met de slaapkamer opknappen. Zit nu op bed toe te kijken hoe me moeder de muren aan het verven is. Heb niks aan de kamer kunnen doen. Me man en me moeder hebben het behangen en nu dus schilderen. Zaterdag de vloer er in!!. En is de kamer zo goed als af, allen de inloopkast moet dan ingericht worden enzo. Een goeien vriedin is elke woensdag en donderdag vrij en die komt vaker langs. En me moeder komt dan na het klussen me man helpen in de huishouding. Voor de rest zie ik het nog wel.

Liefs

Das wel balen dat je niks hebt kunnen doen aan het kamertje. Ik heb helaas ook moeten toekijken:(.

Dat is wel fijn dat je veel bezoek krijgt :). Hierdoor merk ik wie me vrienden wel en wie niet zijn. En welke familieleden er wel en wie niet voor je zijn! Maar ik vermaak me met wordfeud, dvdtjes, schilderen etc. Haha en wil gaan breien.

En ik probeer beetje optijd op te zijn, douche aankleden. De was bijhouden en de afwas.. Maar verder houd het daar wel bij op:)

Terug
Bovenaan