Hoi ladys
Gister naar de gyn geweest om me bloeddruk en de groei van uk in de gaten te.
Me bloeddruk was prima ik was alleen niks aan gekomen dus maakte me zorgen (ik was vorige keer in ander halve week 2 kilo aangekomen). In begin van de echo was ze lekker rustig en kon de gyn haar hoofdje bekijken en opmeten. Toen die dat had gedaan vond ze hem maar lastig en werkte ze niet mee. Vooral bij navelstreng zat ze hem goed dwars hahahaha. Ze was goed aangekomen 200gram! Ze weegt nu 719gram! Wel was er veel weerstand in de navelstreng waar door ze niet alles krijgt van wat ze nodig heeft. Nu mag ik niet meer werken omdat me werk te intensief is (ik doe schoonmaakwerk) . Me werk doet absoluut niet moeilijk en zegt dat ik lekker rustig aan moet doen en goed voor me zelf en uk moet zorgen. Zo blij met die reactie. Nu heb ik 1 feb weer controle, omdat ik uk zondag en maandag heel veel en goed voelde (maandag zag ik zelfs me buik bewegen =) ) en dinsdag en gister heel weinig. Hij wil dat even goed in de gaten houden. Vanochtend was ze lekker aanwezig! Ze voelde haar papa's arm en begon druk te bewegen onder zijn arm hahahaha papa was alleen diep in slaap. Later probeerde hem wakker te maken en hielp ze mee door tegen zijn rug te schoppen hahahaha erg van genoten.
Liefs