mag niet thuis bevallen

Dag dames, ben gisteren op controle geweest bij de gyn. Vk had me doorgestuurd.ik wil graag thuis bevallen mr omdat ik bij mijn eerste zwangerschap Hellp syndroom had moest dit deze keer eerst beoordeeld worden. Advies gyn is nee: reden is omdat ik gisteren toevallig 150/70 bloeddruk had. Vandaar dat ze meteen nee zeggen over een thuis bevalling. Mijn bloeddruk wastot gisteren altind keurig geweest en nu opeens niet. Zal nu de knop in mijn hoofd moeten omdraaien en het accepteren...en een tas klaar maken want zo ver was ik nog niet.
Trouwens sinds deze week word ik weer s nachts wakker om te plassen en dan kan ik niet meer slapen tot vroeg in d ochtend. Hebben jullie dit ook? Zal wel een natuurlijk wenprocess zijn voor gebroken nachten straks.
Wat hebben jullie voor bloeddruk?
Zitten jullie nu ook om de 2 weken bij de vk?

Hoi,

Ik ben nu 29 weken zwanger.
Ik moet ook nu om de 2 weken naar de gynacoloog.
Door de bevallig van mijn eerste te vroeg geboren en toen ben ik 3 liter bloed verloren en de placenta wou niet loslaten moest naar de ok.
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen.'
Ons meisje ligt nu nog in een stuit..dus we hopen dat ze nog even draait zou mooi zijn.
Mijn bloeddruk is normaal.
Wat vervelend dat je een hoge bloeddruk hebt.
Hoge bloeddruk moet echt goed in de gaten gehouden worden in de zwangerschap.
Plassen moet ik ook de hele dag,,ons kindje ligt met de voetjes tegen mijn blaas aan daarom moet ik zovaak plassen zei de gynacoloog.
Heb jij ook veel last van maagzuur?
Bij mij gaat dat nu bijna de hele dag door.
Hoeveel weken zwanger ben jij nu?

Liefs

ik ben ruim 27 weken, dus nog 1x per 3 weken naar de VK. Is mijn eerste en gelukkig verloopt t tot nu toe nog heel goed. Beetje maagzuur, beetje meer plassen, maar ik merk dat de laatste nachten t minder is geworden (afgelopen was t 5x per nacht). Bloedruk is ook prima! Ik heb sowieso besloten om in t ziekenhuis te bevallen, das een gevoelskwestie. Heb niets met thuisbevallen. Ze hebben hier hele mooie kraamsuites, dus je hebt dan toch de privacy en als alles goed gaat, ben je binnen een paar uur weer thuis.

Morgen een 3d pretecho, dus ben heel benieuwd!!!

Ben morgen 30 weken, ben niet misselijk in het
begin geweest maar nu krijg ik wel opstoten. Kan niet meer normale porties eten. Mijn buik is geexplodeert en het lijkt dat er geen plaats meer is voor mijn maag. Baby lag eerst in stuit mr ligt nu netjes met hoofdje nr beneden..heb wel dat d baby aan een kant ligt rechts en nooit links. Als ik op mijn linkerzij lig dan wordt er flink getrapt zal mrgn de vk vragen wat d reden is dat d baby mr aan een kant ligt

Inderdaad zal het id wel ff wennen zijn, maar fijn toch dat ze in ieder geval allert zijn. Persoonlijk heb ik dat liever dan dat iemand makkelijk roept; och we kijken het nog eens aan met alle risico's vandien.

Ben zelf 32 wk en ben direct bij aanvang vd zwangerschap gelabeld als "high-risk" geval. Volgens mij hadden ze in het ziekenhuis wel zin in zo'n moeilijk/risicovol geval. Haha, het valt ze vast tegen want mijn baby en mijn lijf houden zich helemaal keurig en er gebeurt niks spannends. Sta onder controle in het ZH maar hoef voorlopig maar 1 keer per 3 wk op controle.

Terug
Bovenaan