Mag niet!!

Kian weet heel goed dat ie niet aan stopcontacten mag zitten. Thuis zitten overal beveiligers op, maar toch mag ie er niet aanzitten.
Maar het zijn zulke interessante dingen, dat ie regelmatig op handen en knietjes gaat zitten om dat ding eens te bekijken. Hij zit dan echt een tijdje stil dat ding te bestuderen, maaaarrr hij komt er niet aan!

Hebben jullie kleintjes ook van die dingen?

Liefs Nelleke  

ehum....Chris vind het heel leuk om aan dingen te komen die niet mogen.
Als ik alleen   met hem ben, gaat dat best goed.
Corrigeren, grijnzen naar Mama, nog een keer doen, Mama gaat afleiden en Chris is weer een vertrouwd moppie. Dan luistert hij redelijk.

maar als die broers thuis zijn...dan veranderd het hier in een groot feest!
Als Chris iets gooit wat niet mag, liggen Sam en Mick in een deuk.
Dus hij gooit nog 10 keer!

Ik probeer natuurlijk de grote jongens hier in te sturen...maar ze kunnen hun lach niet houden.....ja....dat vindt Chris natuurlijk geweldig!

dus.....ehum.....Chris heeft het zeg maar...errug naar zijn zin soms...
maar dingen die hij vies vindt, doet hij dan weer niet..zegt hij keurig bah, komt prulletjes naar mij toe brengen en die moet ik dan in de prullebak gooien...

maar als die jongens er zijn....

groetjes Pas

Sophie heeft dat met alles wat 'auw' zou kunnen doen: de verwarming, de oven, kaarsjes op dressoir of salontafel. Ze staat erbij, kijkt ernaar, wijst en zegt wel 'mama, auw!'. Maar ze komt er niet aan.

UIteraard let ik wel even extra op.... ze zal het net een keer wél uitproberen.... moet je toch ook niet aan denken.

Leuke verhalen trouwens allebei en die Chris van jou, pascal: zo klein als ze zijn, maar als ze public hebben weten ze het gelijk haha.

Groetjes
Susan

hier is het steeds in fasen, eerst de vriezerdeur, toen de kattebrokjes en het water, toen de sleutel in het dressoir en nu de kat zelf

op een gegeven moment verliest hij zijn interesse voor dat specifieke voorwerp (of beest) en vindt weer iets anders

Groetjes Jenneke mv Ivar

Thuis is het voor Thom heeeel lastig om niet te komen aan dingen waar hij eigenlijk niet aan mag zitten, de aantrekkingskracht is te groot, terwijl hij best wel weet dat het niet mag..Als we ergens op bezoek zijn blijft hij er makkelijker vanaf, dan is de drempel toch net iets hoger of zo (gelukkig maar, haha). Laatst was ik met Thom bij een vriendin die een geluidsinstallatie met knopjes en lichtjes op Thom's ooghoogte had staan en toen ging hij heel schattig met zijn handjes op zijn rug staan kijken en met zijn kontje wiebelen op de maat van de muziek
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan