Mag op vakantie van arts maar...........wat ik heb is nog steeds niet zeker!

Hallo allemaal,

Vandaag weer naar het ziekenhuis voor een echo van mijn bovenbuik.
Ze dachten vrijdag dat ik galsteenkolieken had en dat ik daarom zo beroerd ben geweest maar........geen gal of niersteen te vinden.

Wel heb ik vetafzetting in mijn lever (klinkt best smerig) en ik had vrijdag een alat waarde (wat het precies is?? en dat maakte ook niet zo veel uit zeiden ze) van 245 en vandaag was het 110, dat was nog steeds te hoog maar.............er zit een sterke daling in natuurlijk.

Voel me ook al weer stukke beter en zie het best zitten morgen te gaan!
Thank god, want ik zag het erg somber in kan ik je zeggen.............wat een stress zeg

Ohja, nu zei deze arts dus.......dat het wel door de stimulatie (het hormoongebruik voor onze eerste IUI behandeling) kan komen of er in ieder geval toch wel mee te maken kan hebben...............

Nou ja wat ik dus precies heb dat weten ze nog niet, er zijn onderzoeken die meer tijd nodig hebben, dus na de vakantie hoor ik de rest van de bloedtesten wel.
Tja wat kan je hebben als je dat hebt he! (ik zag zelf al erge senario's van Hepatitis B ofzo, maar ja hoe kom je daar dan in godsnaam aan he!
Voor Hepatitis A ben ik ingeënt (ook omdat we dus regelmatig naar Turkije gaan)

Hoop maar dat ik me zo blijf voelen zoals ik me nu voel en................ik ben er dus de aankomende 2 weken niet!!!!

Jullie horen wel weer van me zodra ik in het land ben, hopelijk met goed nieuws .............morgen is mijn NOD!
Dus het word spannend...........................

Duimen jullie voor me?

Liefs,

Cynthia

Hoi cynthia

Wat is dat allemaal he? weet je eigenlijk nog niet wat het nou is. Gelukkig kan je wel op vakantie gaan dat is een hele opluchting.
Veel plezier en natuurlijk zal ik duimen ik hoop je met goed nieuws te zien over twee weken wet wachten je bericht met spanning af!

liefs rozemarijn

Lieve Cynt,

Ben zo blij  voor jou dat je je gelukkig weer wat beter voelt.

Spannend zal voor je duimen dat je zwanger bent, morgen je nod die blijft gewoon weg ok. Fijne vakantie en tot over twee weekjes, geniet er maar lekker van zo saampjes.

lfs Mickey

Hoi Cynthia,
Fijn dat je geem galstenen hebt hoor. maar wel balen dat ze niet weten wat je wel hebt.
Geniet in ieder geval maar van je vakantie, veel plezier
groetjes Sherene

Terug
Bovenaan