magazine

Ik ben gaan kijken op fertimagazine.nl echt een goede site maar dat ferticafe een forum dat is gewoon zielig .
Die meiden zijn echt alleen met elkaar aan het praten (schrijven).Ik heb een berichtje achtergelaten en niks hoor.
Ik snap best dat niet op alle berichten wordt gereageerd dat is op dit forum ook en ik vind dat niet erg,maar ik had me er veel van voorgesteld omdat zij toch echt weten waarover ik het heb als ik een vraag stel i.v.m. IVF.
Ik ben blij dat deze site er is ,hier wordt er geregeld een hart onder de riem gestoken of hoe zeg je dat!!!
Maria

Hoi Maria ik vind het erg jammer dat je geen reacties op je berichtje hebt gehad. Ik ben pas op de site begonnen met schrijven toen ik al midden in een behandeling zat. Je hebt dan ook vaak wat specifiekere vragen, bijvoorbeeld over de bijwerkingen van de medicijnen etc. Ik heb het altijd als heel leuk ervaren om daar te schrijven. Toen ik begon met de behandeling was er op die site iemand die bijna tegelijkertijd met mij starte waardoor je dezelfde dingen en gevoelens meemaakt. Nou nogmaals sorry en ik hoop dat het je er niet van weerhoud om er nog eens een kijkje te nemen. (Misschien als je zelf bent begonnen met spuiten o.i.d). Ook ik heb het daar trouwens wel eens meegemaakt dat niemand reageerde, maar het is niet zo dat nieuwe mensen er niet tussen mogen, tenminste dat heb ik nog niet meegemaakt.
Liefs van Grietje

hoi Maria
Je hebt nu trouwens wel een reactie op je berichtje, zo zie je maar soms kan het gewoon even duren. Ik hoop dat ik je nog eens terug zie op ferti.
Liefs Grietje

Terug
Bovenaan