Magische grens

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, iedereen

We hebben de magische grens gehaald.
We hadden gezegd dat we naar buiten mochten als ze 2500 gram zouden zijn en dan zouden we ook wat opgeluchter zijn. Ze waren zo mini hihihihi

Maar....ze zijn nu 2690 en 2520. Echte kanjers vind ik (maar daar ben ik de mama voor natuurlijk) Jammer dat het nu zo koud is, ben dus toch een beetje aan het twijfelen.

En ze hebben nu voor het eerst een pakje maat 50 aan. Voor de meesten onder ons passen de "kleintjes"dat niet meer en wij zijn blij dat ze erin kunnen hahahah.

Verder gaat het erg goed hier. Zijn nu eindelijk met z'n 5-en voor 3 weken.

Iedereen alvast hele fijne kerstdagen!!!! Genieten met de kleintjes (in de armen of in de buik)

Liefs Bertine

Hey Bertine,

Wat een mijlpaal inderdaad!! Gefeliciteerd, erg leuk om te horen dat het zo goed gaat met die twee!

Geniet ervan!

Liefs, Lotte

Hoi Bertine

Wat fijn dat de meiden het zo goed doen!
Wel jammer ja dat het zo koud is, want je wilt ze natuurlijk lekker showen.
Er is niets leuker dan lekker aan de wandel, en dat mensen vertederend in
de wagen kijken.
Maar goed, nog ff en dan wordt het wel weer warmer. Of minder koud!

Liefs Cindy

He Bertine!

Fijn hoor dat ze zo goed groeien!
Hier nog eentje!!

Ik ken het mijlpaal verhaal ja, Shenaya moest iig terug zijn op haar geboortegewicht.
Nu staat er een uitnodiging in Amsterdam, wij wonen in Apeldoorn dus is wel een uur rijden..
Wil graag de kleine meenemen, dus ik zei ze moet zeker 3 kilo zijn anders doe ik het niet.
Nou ze was afgelopen donderdag 2980 Gram, dus zit ze wel aan de drie Kilo na de kerst!

De kou houd mij ook in heel veel dingen tegen, wij pakken d'r lekker in!
Ze wel een beetje verkouden, maar zo bouwt ze natuurlijk ook weer een goede weerstand op!!

Fijne Kerst met zijn 5en!

x Lies

Terug
Bovenaan