magische grens

Er zullen nu al een aantal mensen naar de magische grens van 13 weken gaan.
Ik ben dinsdag 12 weken en ik moet zeggen iedere dag dat ik verder ben heb ik er een lekkerder gevoel bij.
Heb bijna geen last van kwalen (ook bijna niet gehad) het enige waar ik last van heb gehad is moe zijn.
maar verder voel ik me super.

Liefs Lique

 
Ik was gisteren 12 weken en ik voel me juist slechter sinds afgelopen maandag, de eerste 11 weken alleen maar moe en pijnlijke borsten, nu erg vervelende onderrugpijn, volg week donderdag nekplooi en intake bij de gyn, dan maar eens over de rugpijn gaan praten ...

Maar ach, het is allemaal voor het mooiste doel op deze aarde, dus was loop ik te zeuren.

 
Oh heerlijk als je maar 12 weken bent toch.
Ik ben al blij als ik bijna 11 weken ben en de echo is goed dan vertellen we het ook iedereen al want dan is de kans zo klein dat het mis gaat en we kunnen het niet meer voor ons houden hahahaha!!
 
Ook ik ben dinsdag 12 weken en ik moet zeggen dat het nu ineens allemaal weer heel snel gaat. Ik heb morgen de tweede echo en ik ben heel erg benieuwd hoe onze Pixel er uitziet.Mijn kwaaltjes worden langzaam minder. De misselijkheid en het overgeven worden ietsje minder, maar de moeheid blijft. Gisteren een drukke dag gehad en ik heb nu het gevoel dat ik gewoon een kater heb van de moeheid. Vandaag maar niet zo veel doen en vanavond op tijd naar bed.
 
Terug
Bovenaan