magnetron sterilisator Prenatal

hallo,

Ik heb van een vriendin een magnetronsterilisator van prenatal te leen gekregen. Nou heb ik er geen gebruiksaanwijzing bij. Zij vertelde mij dat ik hem moet vullen met 100 ml water en dan met alle te steriliseren dingen in de magnetron moest doen 7 minuten lang.

Nou vraag ik me af wat ik met de spenen moet doen. Met uitkoken mag je die nl maar 1 minuut meekoken.

Kan iemand vertellen hoe dat werkt?

groetjes Pauline

hallo,

ik gebruik die magnetronsterilisator al twee en half jaar. Het is heel eenvoudig en de spenen kun je gewoon gedurende de 7 minuten mee laten   "koken". verder is het wel afhankelijk van je magnetron hoeveel minuten je de box erin zet. 7 minuten dan is het wel de bedoeling dat je ongeveer op 850 Watt zit. Nu veel succes ermee!

ik gebruik hem ook,gewoon de spenen erin!
oja ik heb trouwens de adventspeen,daar mag je het dopje wat er omheen zit voor de hygiene niet van meekoken.verder is het een fijn ding.bij mij gaat ie er 5 min in,ook ivm met het aantal watt inderdaad.succes gr piewie

hoi pauline,

Ik gebruik ook de sterilisator van prenatal, en heb de gebruiksaanwijzing voor me liggen, je moet er 150 ml koud water indoen, en 7 min. bij 700 watt.

Groetjes Ellen

Hoi Pauline,

Ik gebruik ook de prenatal steilisator en heb de gebruiksaanwijzing voor me liggen, je moet er 150 ml koud water indoen en 7 min bij 700 watt.

groetjes Ellen

Terug
Bovenaan