Magnetron sterilisator

Ha ladies,

Ik wil mijn borstkolf steriliseren met de magnetron sterilisator van Avent maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt. Hoelang en op hoeveel watt moet dat ook al weer? Wie weet het? Alvast dank!

Ik heb een magnetron sterilisator zonder gebruiksaanwijzing dus wie weet het antwoord?
met flesjes hoe lang en hoeveel watt?

en spenen en dopjes kan dat tegelijk?

Groetjes Sabine

ik heb er ook 1 zonder gebruiksaanwijzing maar degene van wie ik m gekocht heb zei dat t ong. 6 min op 900 watt kan.
dus daar ga ik dan maar van uit!

liefs

Je kunt in ieder geval alles bij elkaar doen! Ik zal nog eens zoeken naar de manual, en anders de kraamverzorgster vragen. Maar ik wil de kolf zo graag mee in mijn ziekenhuiskoffer. Stel dat ik in het ziekenhuis terecht kom wil ik niet aan die elektr. kolf die ze daar hebben!

he dat is handig om te weten, ook hoeveel water je er in doet

borstkolf mee naar het ziekenhuis? had ik niet eens over na gedacht dat je behalve fles of borst ook kolven optie kan zijn, weer wat geleerd

@ sweetwicca:

Mijn zoontje lag drie dagen op neonatologie en daardoor kwam de borstvoeding moeilijk op gang. Ik heb toen tussen de voedingen gekolfd. Maar het ziekenhuis heeft echt zo'n hele machine, die ook nog eens veel lawaai maakt. Echt niet fijn als je dan bezig bent achter je gordijntje en er is bezoekuur of zo....

Dus dan neem ik liever de handkolf. Maar ik hoop natuurlijk dat ik deze niet nodig ga hebben!

Terug
Bovenaan